obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken
PC Veilig
Yvon63
ik heb Windows 8.1 en daar heeft de helpdesk voor mij PC veilig op gezet maar ik merk dat ik niet de virusscan kan gebruiken
weet iemand hoe dat zit
 
starpc
ja ik denk dat ik het weet

windows 8 en windows 8.1 (WIN 8) hebben een in gebouwden virus scanner "defender" kan je ook niet zomaar uitzetten en misschien botsen ze met elkaar
het kan ook zijn dat het programma pc veilig niet WIN 8.1 ondersteund. heb ik ook last van met een paar programma's die doen het ook maar half terwijl ze het op WIN 7 prima doen

ik wil je ook naar dit KPN form verwijzen daar ook mensen die problemen hebben met PC veilig en WIN 8.1

http://kpn.gebruikers.eu/t5/Internet/pc-veilig-windows-8/td-p/88256

je kan kijken of je PC veilig in windows 7 modus kan draaien als je niet weet hoe dat moet
volg dan deze instructie
http://www.sevenforums.com/tutorials/316-compatibility-mode.html
hoop dat het je helpt

mt vg starpc
 
Yvon63
Dank je wel voor je antwoord de kpn adviseert er af doen en een andere virusscan installeren. kennen het probleen niet zeggen ze

ga even verder kijken op het forum

groetjes yvon
 
Yvon63
Ben ik toch nog even je schrijft dat PC Veilig met defender kan botsen maar sinds de update van Windows 8 naar 8.1 staat die ook uit zag ik .

vind het maar moeilijk kreeg een mailltje als het niet werkt hem maar te verwijderen en ene andere virusscan te instaleren tot PC Veilig wel geschikt is voor

maar je betaald er toch 5 euro per maand voor mag je toch verwachten dat KPN zo langzamerhand up todate is Windows 8 is er toch al weer een tijd je

mvgr Yvon
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'PC Veilig', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
bankier beveiliging van KPN veilig Helpdesk : 4 11 jan 2017
kpn veilig Helpdesk : 1 29 mei 2015
Pc veilig voor windows 7 Algemeen : 2 11 jun 2014
pc veilig Helpdesk : 1 26 nov 2013
Advertentie