obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier al je vragen over de Hardware firmware.
 Onderwerp afdrukken
poort 443 openzetten vm doorbot
RoGer61
op mijn router de experia box V8 heb ik mijn doorbot, een video deurbel (gekoppeld via WiFi) weke uitkomt op mijn iPhone aangesloten. de verbinding tussen de deurbel en de iphone wordt gemaakt maar ik zie geen beeld en krijg geen spraak. in de documentatie staat dat poort 443 opengezet moet worden, heb van alles geprobeerd, static adres, portmapping, DMZ aangezet, UPnP aangezet, echter dit wil niet lukken, wie heeft een idee wat ik extra moet doen.
Gr,
RoGer
 
eogcnlGhost
Hallo RoGer, ik weet dat de Experiabox een probleem heeft met het DoorBot systeem.
Hier is op dit moment maar 1 oplossing voor, maar die is op een mobiele telefoon heel vervelend.
Vooral als je je telefoon ook op WiFi buiten je huis gebruikt.

Je moet je telefoon een statische IP adres geven (vast IP adres).
Dan ga je naar Port Forwarding en vul je in:
van: 443
naar: 443
IP: Je telefoon IP
Apply

Reset nu je DoorBot door links boven een peperclib of iets puntigs om het knopje in te drukken, begin nu de setup van je DoorBot.
Als alles goed gaat heb je beeld en geluid op je telefoon.

Veel sccs.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
RoGer61
Hallo eogcniGhost,

dank voor je reactie en meedenken, helaas deze oplossing werkt ook niet, uiteindelijke getest met de WiFi aansluiting van de buren (UPC), werkt probleemloos zonder iets in te stellen.
Contact gehad met KPN, zij zorgen voor een andere router, zodra deze er is zal ik aangeven of dit het probleem opgelost heeft.

Gr, Roger
 
eogcnlGhost
Ok, ik hoor het wel als het wel/niet gelukt is.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'poort 443 openzetten vm doorbot', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
openen poort 6655 en poort 80 Algemeen : 2 11 feb 2018
usb poort experia v10 t.b.v. externe usb hard disc Algemeen : 11 18 okt 2015
Voip poort 5060 4G KPN Mobiel Internet : 20 18 mrt 2015
Poort openen in Z|XV10 H220N Hardware instellingen : 7 27 okt 2014
ZTE H220N: Poorten openzetten! Hardware instellingen : 10 24 okt 2014
Advertentie