obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Gebruik je een router/modem, post hier je ervaringen.
 Onderwerp afdrukken
Experia V8 met HP OfficeJet 6500 710 wireless printer werkt niet
bartvanrossem
Net overgestapt naar Experiabox V8 voor glasvezel. Bij mijn vorge router werkte mijn HP officejet 6500 710 prima. Met de nieuwe Experiabox helaas niet meer. Na enig zoeken en bellen met KPN is me verteld dat het probleem bekend is en dat we moeten wachten op nieuwe SW. Inmiddesl de printer met een ethernet kabel aan de Experiabox verbonden (helaas staat de printer nu in de woonkamer). Experiabox opnieuw opgestart, printer opnieuw geïnstalleerd en .. het werkt. Wie gaat melden dat er nieuwe wel werkend SW op de Experiabox V8 staatzodat ik de printer weer op zijn normale plaats kan zetten???
 
jeroen3
KPN levert ondertussen alweer nieuwe Experiaboxen V9's die wel goed werken.
De software heeft dit soort problemen al meer dan een jaar, ik zou niet op een update van KPN wachten.
Ik ben niet van kpn
 
eogcnlGhost
Ja en nee op de levering.
De V9 is alleen is op dit moment alleen bedoeld voor de zakelijke markt en de mensen die een glas verbinding hebben van 500/500 die de 500 niet halen.
De V9 komt voor de rest van Nederland ongeveer pas in Juni/Juli op de markt (alleen voor glas verbindingen).
En de KPN zal de V8 niet omruilen voor een V9 als je GEEN verbindings problemen hebt.
Dus ook niet als je een printer probleem hebt.

Het gebeurd wel eens dat KPN door onoplettendheid iemand een V9 stuurt, maar die komen over het algemeen toch weer terug bij de KPN.
De meest voor komende klacht is dan, dat ze een snelheid drop hebben.
Op dit moment heeft iemand met een verbinding langzamer dan 500/500 helemaal niets aan de V9.
De V9 verkeert op dit moment nog in een test fase en is niet aangepast op langzame verbindingen.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Experia V8 met HP OfficeJet 6500 710 wireless printer werkt niet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Mobielnummer UK wordt niet herkent KPN Mobiel Storing : 2 30 apr 2022
Experia box reset naar oude instelling Hardware instellingen : 13 10 okt 2021
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
Nefit Easy icm KPN Experia box V9 Frequently Asked Questions : 9 05 nov 2020
Experia V10 main netwerk wifi probleem WiFi : 2 30 sep 2019
Advertentie