obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » Snelheid
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
snelheid
jamaje
ik heb kpn interactieve tv+ bellen en 20mb internet. Mijn download snelheid met nieuwsgroepen komt niet boven de 800kb. Dit moet volgens mij 1.5mb moeten kunnen zijn. Ik heb payserver 20mb abbo.

Mijn postcode is 6852TG Huissen

Ik download draadloos

Kunnen jullie een lijncheck doen.
 
Sanchez999
weet niet of je er al op je verzoek gereageerd was maar misschien kan jij de snelheids waardes uit je modem even hier plaatsten zodat wij mee kunnen kijken.
 
WiND1
Ik zou eens beginnen om bedraad te gaan meten. Te veel factoren zijn van invloed op draadloos internet
 
Sanchez999
ja nouja draadloos kost iets snelheid maar met de adaptertjes van tegenwoordig valt dat ook wel mee. maar als je weet waar je modem op intraint dan pas kan je zeggen op het klopt of niet
 
jamaje
Koppelingsinformatie


Actief: 7 dagen, 16:16:24

DSL-type: G.992.5 annex A

Bandbreedte (verzenden/ontvangen) [kbps/kbps]: 1.029 / 15.064

Overgebrachte gegevens (verzonden/ontvangen) [GB/GB]: 1,63 / 138,52
 
Sanchez999
lijkt erop dat het wel wat sneller moet kunnen. let er alleen wel op dat als je tv kijkt er ongeveer 4mb van de 15mb afgaat dus misschien dat je kunt testen wat voor snelheid je haalt als de tuner in standby staat en niet aan het opnemen is
 
jamaje
vanmorgen getest met lan verbinding en tv tuner standby. speedtest kwam uit tussen de 700 en 900 bks
 
helpdesker_IPB
Dit probleem kan te verklaren zijn.

InternetPlusBellen + InteractieveTV is het abo. Voor InteractieveTV wordt 8mb/s gereserveerd van de verbindingen (ook als InteractieveTV kastje uit staat). Wat er nog over is voor Internetten. Dus zou in dit geval: 7mb/s moeten zijn.
Draadloos heeft inderdaad ook invloed op de snelheid dus raad ik aan de snelheid even te testen met een kabel (op een laptop). Doe dan een snelheid test op www.speedtest.net .
Als de snelheid rond de 4mb/s ligt of lager is het handig om even te bellen met de klantenservice 0900 0244.
 
crazygamers13
niet om heel vervelend te doe maar ie 8 mb die jullie reserveren zogenaamd.
vind ik onzin.

want waarom trekt datding van mij dan nog eens 4 mbit weg van mijn lijn
zodat ik geen eens normaal live kan spelen
 
jaap m
""komt niet boven de 800kb. Dit moet volgens mij 1.5mb moeten kunnen zijn. Ik heb payserver 20mb abbo. ""


ik had tot vorige week keurig 30mbit (altijd) maar nu ook nog maar 800 kb en met een beetje pech lager.
hij word afgeknepen omdat de spullen niet op orde zijn.
Gewijzigd door jaap m op 25 maart 2010, 22:39
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'snelheid', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
V12 modem en nordVPN Snelheid Snelheid : 3 22 apr 2023
Snelheid op PC Snelheid : 8 15 mei 2019
Snelheid plotseling te laag KPN Internet Storing : 7 18 jan 2018
Snelheid internet Snelheid : 3 20 aug 2017
Wat is de maximale snelheid op 4G internet? KPN Buitengebied Snelheid : 1 04 mei 2017
Advertentie