obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Interactieve TV is digitale televisie met interactieve mogelijkheden. ITV heeft een uitgebreid aanbod van tv- en radiozenders, films en informatiediensten. ITV heeft haarscherp beeld en perfect geluid.
 Onderwerp afdrukken
eigen opnames
huffelen
Wat mij de laatste tijd een paar keer is overkomen is het volgende: als ik een programma opneem zoals de the voice of holland of het concert van marco borsata, staat het eind er niet op.
dit gebeurt dus met een live programma.
Wel staat eer aan het begin wel een kwartier lang reclame boodschappen. al met al een vervelende situatie.
is hieer iets aan te doen?

groeten
wim van huffelen
 
jeroen3
Het kan best zijn dat de gids niet klopt, dan neemt hij het verkeerde op.
Dat heeft KPN nog niet goed voor elkaar, je mist vaak het begin of eind van een programma.
Ik ben niet van kpn
 
Giant2000
het beste wat je kan doen is als je een vermoeden hebt dat een programma uit kan lopen (live uitzendingen) is het volgende programma in de EPG ook opnemen.
 
huffelen
goede tip bedankt!
 
Jambee

Quote

huffelen schreef:

Wat mij de laatste tijd een paar keer is overkomen is het volgende: als ik een programma opneem zoals de the voice of holland of het concert van marco borsata, staat het eind er niet op.
dit gebeurt dus met een live programma.
Wel staat eer aan het begin wel een kwartier lang reclame boodschappen. al met al een vervelende situatie.
is hieer iets aan te doen?

groeten
wim van huffelen


Sommige omroepen hebben de neiging om uit te lopen. Dit komt voor bi Belgiƫ en bij RTL. Daaromis het handig om bij het programmeren van je opname standaard de eindtijd te verlengen met een aantal minuten. Mijn ervaring leert dat 7 minuten extra voldoende is. Dit is tandaard in te stellen bij je 'instellingen'.
Groet, Jambee.
 
Giant2000
@Jambee: Helaas zit je bij het opnemen pakket van KPN vast aan de EPG en de standaard 15 minuten overlap, dus dat werkt alleen als je nog een oude tuner hebt.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'eigen opnames', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Netflix in combinatie met een eigen router KPN met eigen modem/router : 13 07 jun 2020
Over van KPN Glasvezel (met eigen router/switch) naar ADSL KPN met eigen modem/router : 2 08 mrt 2017
Eigen router achter experiabox Hardware instellingen : 8 20 aug 2015
Geen geluid via soundbar - alleen met opnames TV-setup boxen : 8 27 jan 2015
Experiabox vervangen met eigen router (vlans) KPN met eigen modem/router : 2 08 nov 2014
Advertentie