obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken
Portforward vanuit windows
Simmity
Hallo allemaal,

Ik heb een probleem met het forwarden van poorten vanuit windows. De reden waarom het vanuit windows moet gebeuren is dat het forwarden via de webinterface van de router Niet werkt. Het bretreft een spel, Company of Heroes die pport 6112 UDP nodig heeft om online met andere spelers te kunnen verbinden. Dit verbinden is via peer 2 peer. De huidige router, kpn experia box oftwel speedtouch 780 ondersteunt het forwarden, echter worden udp poorten nooit goed geforward. De oplossing had ik gevonden op deze website: http://forums.relicnews.com/showthread.php?t=195707
Deze oplossing werkt perfect, en het verbinden gaat prima. Nu lijkt het of de router zich elke week reset, want deze poorten moet ik elke week weer opnieuw invullen en dan werkt het spel weer. Nu is dit sinds 1 maand niet meer mogelijk, alsof ik de rechten er opeens niet meer voor heb. Ik krijg nu de hele tijd de volgende error: "de internetgateway heeft u wijzigingen niet geaccepteerd". Terwijl het hiervoor wel altijd gewerkt heeft. Heeft iemand ene oplossing?

PS. Ik gebruik windows vista, de poorten forwarden gaat via start>netwerk>recht klikken op speedtouch 780>eigenschappen>tab algemeen>instellingen>en dan toevoegen met poort 6112 als udp.
 
Simmity
Niemand enig idee?, Ik kan nog steeds geen poorten toevoegen.
 
Simmity
Ik heb na lang proberen en hulp van een kennis een soort van oplossing gevonden, het betreft het tegelijk open hebben (en dus ingelogd zijn) van de pagina van de router en het venster van windows forward zelf, als dit gelijk gebeurt wordt de wijziging soms wel geaccepteerd, door geregeld uPnP en gavanceerde beveiliging willekeurig aan uit te zetten, wordt de wijziging ook geaccepteerd. Dat het op deze manier moet is iets dat heel raar is, ik vind dat deze router de slechtste experia box doe ik ooit gehad heb. Vooral omdat er een groot aantal functies gewoonweg ontbreekt. Er moet gewoon een functie in zitten waardoor je de router unlocked, waarmee alles gedaan kan worden.
Gewijzigd door Simmity op 27 september 2009, 21:21
 
KaPteiN
Bedankt voor het posten van je 'oplossing'!
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Portforward vanuit windows', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
IPTV Windows 10 Hardware instellingen : 1 06 apr 2017
Windows 10 <=> Outlook 2010 <=> Mail App Planet Internet : 8 31 dec 2016
Windows 10 itvonline Helpdesk : 1 05 aug 2015
KPN FON op windows tabet 8.1 WiFi : 1 18 apr 2015
VOX8 7519ARC geen apparaten in netwerkomgeving windows Eigen netwerk : 6 19 nov 2014
Advertentie