obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Interactieve TV is digitale televisie met interactieve mogelijkheden. ITV heeft een uitgebreid aanbod van tv- en radiozenders, films en informatiediensten. ITV heeft haarscherp beeld en perfect geluid.
 Onderwerp afdrukken
Netgear wn3000rp met ITV ontvanger
Thomas6001
Hallo mensen,

Ik heb sinds vandaag de netgear wn3000rp, werkt perfect behalve bij de ontvanger van interactieve tv, als ik de netgear in het stopcontact stop werken mijn laptop en mobiel ermee maar als ik een ethernet kabel van de netgear naar de ontvanger doe dan krijg ik een melding op mijn TV van, FOUT 12: Geen verbinding met thuisnetwerk

Controleer of uw internetverbinding werkt. Is dit niet het geval? Herstart dan het modem.

Controleer of de tv-ontvanger correct is aangesloten op het modem. Raadpleeg hiervoor de meegeleverde handleiding.

Herstart de tv-ontvanger.

(143)

Mijn TV staat boven en er is geen andere internetaansluiting in de buurt.

Kan iemand me hierbij helpen?

Bij voorbaat dank
 
edwinmerks
Een switch plaatsen zou een oplossing kunnen zijn.

Kabel komt van beneden..dan de switch plaatsen..en vervolgens 1 kabel naar itv en 1 kabel naar router. Tv via de router werkt niet.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Netgear wn3000rp met ITV ontvanger', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TV ontvanger software update december 2020 TV-setup boxen : 2 28 dec 2020
4K ontvanger Hardware firmware : 2 28 okt 2018
Radio luisteren via tv ontvanger Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 3 30 dec 2015
Infrarood ontvanger van 2260 elders plaatsen TV-setup boxen : 1 27 mrt 2015
2e hands ontvanger HMB2260 Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 16 19 mrt 2015
Advertentie