obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Problemen met KPN glasvezel, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
powerlan
imre100
Goeden Avond,

Ik heb al meer dan een jaar een powerlan van KPN maar het lijk net dat ik meer problemen er mee krijg ik speel best wel veel games onl zo al Battlefield 4 maar sins kort is mij ping zo hoog dat ik dus niet kan spellen zeg maar weet iemand hoe ik dat het best kan oplossen?

De router sta beneden waar ik mee aangesloten ben boven.

Groetjes imre Smile
 
jeroen3
Gebruik een echte netwerkkabel. Of verwijder storingsbronnen van het net, zoals spaar/led lampen en halogeendimmers.
Ik ben niet van kpn
 
Me-myself-and-I
Al die powerlan modules, genaamd PLC, moeten ze verbieden.
Als je weet hoeveel troep dat uitzendt op frequenties waar het niet zou mogen zitten...
De hobby van de kortegolfluisteraar wordt door dit spul wel erg gestoord, CE of niet.
Daarom is de gebruiker ook de dupe omdat het door hoge vermogens van plaatselijke gelicentieerde zendamateurs gestoord kan worden.

Trek een kabel en je bent van alles af.

Adriaan.
 
glasblazer
Ik ben deze gaan gebruiken bij KPN Glasvezel. Die van de KPN inmiddels vervangen door de Devolo 500AV+ (triple).
Mijn TV, MiniPC en Mediaplayer zijn verbonden met de Powerlan Plugs. De stabiliteit is wat beter dan via WiFi.
Bij tegenvallende resultaten - nadat storingsbronnen (vooral opladers) de zaak ontregeld hebben - gooi ik ze zo'n 20 minuten van het stroomnet en dan gaan ze weer als de brandweer.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'powerlan', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie