obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken
poort forwarding werkt opeens niet meer
pater100
hallo,

ik heb een probleem met port forwarding.
heb thuis een aantal servers staan die onderandere COD Servers, Teamspeak servers, vpn enz.
het heeft voor kort gewoon normaal gewerkt.

maar sinds een week of 2 zijn alle poorten allemaal gesloten.
heb ondertussen het modem 2x een reset to factory defaults terug gezet. (het gaat hier overgens over een ZTE H220N)

alle stappen opnieuw doorlopen maar nog steeds geen succes.
ook al verschillende keren met kpn aan de lijn gehangen maar die kunnen en mogen ook niks dus vraag me enigzins waarom ze daar zitten. maar dat isiets anders.

mijn servers hebben een DHCP Binding.(via modem)
heb UPNP aan staan.
niks in de DMZ staan. (wel gestest gehad maar ook zonder succes)

hopelijk hebben julie ervaring hiermee of een oplossing.
want dit soort fratsen zijn heel slecht voor mijn uptime statastieken.

alvast bedankt
Pater100
 
EasyErik
Hoi pater100, heb jij al een oplossing? Ik zit met een vergelijkbaar issue - http://kpn.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?thread_id=3619
 
blusser
ik heb het zelfde probleem word ook niet wijzer van de KPN werkte bij mij tot twee weken geleden nu dus niet meer
 
EasyErik
Bij mij lijkt probleem te zijn opgelost. En vermoedelijk heeft het al die tijd te maken gehad met het draadloze bereik. Ik heb sinds drie weken een Gembird 300 Mbps WiFi repeater in gebruik en het probleem lijkt te zijn opgelost. Nu zelfs op zolder (waar ook een IP cam staat, welliswaar met een betere/grotere antenne) een prima draadloos signaal. Ook van buitenaf nu geen enkel probleem om de camera's te benaderen!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'poort forwarding werkt opeens niet meer', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Mobielnummer UK wordt niet herkent KPN Mobiel Storing : 2 30 apr 2022
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
Werkt opname? Hardware instellingen : 4 10 sep 2019
port forwarding V10A Hardware instellingen : 8 26 apr 2019
Port forwarding experia v10 Helpdesk : 13 20 apr 2019
Advertentie