obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Eigen Hardware; router, modem, TV-setup box, ISDN centrale, enz. » Routers
 Onderwerp afdrukken
Poorten openen en NAS instellen op Arcadyan
henry1st
Hoe check ik of de sMB share service werkt en hoe kom ik in een eventueel ander netwerk! Dank voor het meedenken!
 
jeroen3
In de instellingen van je NAS. Als je daar kan komen zit je in het zelfde netwerk.
Ik ben niet van kpn
 
henry1st
Inmiddels heb ik het opgelost door mijn Nas naar zijn fabrieksinstellingen terug te zetten.

Ook kreeg ik deze tip via een ander forum, wil ik niemand onthouden:

Ik had ook bovengenoemde foutmelding steeds en nadat ik alle fora bij langs was geweest, kwam ik er nog niet uit. Maar ik heb een oplossing gevonden. In Windows 8 kun je via het Configuratiemenu naar het Referentiebeheer. Daar zie je de namen van o.a. de netwerkschijven staan. In mijn geval heb ik het betreffende IP nummer van de NAS schijf verwijderd en toegevoegd de naam van de NAS schijf zoals die in de verkenner bij Netwerk staat met de juiste gebruikersnaam en wachtwoord en daarna was ik verlost van die 0x80070035 error.
 
hate
Poorten openen en NAS instellen op Arcadyan
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Poorten openen en NAS instellen op Arcadyan', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
openen poort 6655 en poort 80 Algemeen : 2 11 feb 2018
Foscam C1 camera op experia box instellen Algemeen : 2 22 mrt 2017
Hoe instellen roterende IP nummers? Helpdesk : 4 21 mrt 2017
Poorten 22,80 en 443 staan open Eigen netwerk : 9 26 jan 2016
Poorten sluiten ipv openen Hardware instellingen : 2 24 nov 2015
Advertentie