obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geef je ervaringen met kpn internet op je mobieltje. Kun je b.v. https verbindingen maken?
 Onderwerp afdrukken
Proxy blokeert mijn imap adres
WiND1
Sinds een maand kon ik geen IMAP mail van mijn prive account meer ontvangen op mijn E71 met surf en mail van KPN terwijl mijn zakelijke mail via 'mail for exchange' wel probleemloos werkt. Na weken lang klooien en opnieuw beginnen ontdekte ik dat het aan KPN lag, mijn imap URL wordt geblokeerd.
Na wat gegoogle heb ik de proxy [portalmmm.nl] in het toegangspunt verwijderd, en je raad het al. Mijn mail werkt weer.
Waarom blokkeert de KPN proxy [portalmmm.nl] het adres 'imap.mijndomein.nl *' ??
 
WiND1
Opgelost: het was mijn eigen fout. Door dat de webserver [wind1.org] verkeerd geconfigureerd was voor mobiele browsers, werd al het mobiel verkeer naar een niet bestaande site 'exsample.org' gestuurd. Na 2 bezoekers zei de proxy van KPN dat gaan we niet doen, blokkeren de boel. IK heb van de KPN een nieuwe instelling van het toegangspunt gehad en alles werkt weer. Dank u KPN voor uw tijd.
 
Team Kleijn
Zou k die settings ook mogen krijgen ?

Ik maak gebruik van Trackr! op een Nokia E66, sinds een tijd kan ik geen verbinding meer maken met de server via het KPN Mobiele Internet
Als ik mijn telefoon via WiFi laat aanmelden loopt het allemaal prima.

Waarschijnlijk dezelfde problematiek

had al portalmmm.nl uit het toegangspunt gesloopt maar mocht niet baten

'Team Kleijn'
Rob
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Proxy blokeert mijn imap adres', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Planet IMAP email account op Macbook Hardware instellingen : 2 14 mrt 2023
mail adres Planet Internet : 1 02 apr 2019
Inloggen via persoomlijk IP adres en specifieke website niet mogelijk KPN Internet Storing : 14 25 apr 2017
Geen geluid op mijn tv via kpn kastje Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 2 21 okt 2016
Inloggen op mijn KPN experia box v9 lukt niet Helpdesk : 2 13 jun 2016
Advertentie