obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » Snelheid
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
Internet snelheid
eogcnlGhost
Ik geef je hier 1 advies en dan weet ik zeker voor 99% dat al je problemen als sneeuw voor de zon verdwijnen.
Upgrade naar 40/40 inplaats van de 40/4 die je nu hebt.

Het is niet dat de KPN je 60% pikt, het is je verbinding die het niet bij kan benen.
Als jij nu tv gaat kijken en gaat zitten downloaden, dan zit je al in de problemen.
Aan je download merkt je opzich niet zoveel, maar je tv gaat blokjes geven en erger nog je beeld bevriest.

Elke monteur die bij je op de stoep staat gaat geen problemen vinden in de verbinding, maar er zal er ook geen tegen je zegen om een upgrade te doen.

Ik heb een 500/500 en ik mis toch ook geen 60%.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
gertklijnhout
Ik heb inderdaad een 40 / 4 abonnement iets anders is op mijn adres niet mogelijk een 40 / 40 bied kpn al helemaal niet aan.
Volgens de postcode controle zou een 60 / 6 moeten kunnen welke nog eens goedkoper is als wat ik voor mijn abonnement betaal maar bij het bestellen van deze gaat KPN op tilt en komt er een 30 mb abonnement uit de bus dit is tot 2x toe gebeurt en door mij dan ook geannuleerd.

Reactie van KPN is dat mijn lijn maximaal 32 m/bits aan kan terwijl ik een jaar geleden toen de boel is omgezet naar pair bonded 41 mb haalde dat wat dan na iedere update van KPN naar beneden gaat uiteindelijk zit ik nu rond de 30 mb.

KPN heeft zijn infrastructuur niet op de rails en verdelen dat wat mogelijk is onder de aansluitingen op mijn wijkkast getuige hiervan is dat er wel om de dag een monteur in deze kast aan het sleutelen is.
Zoals ik al eerder schreef de technische problemen snap ik wel maar het keihard liegen tegen hun klanten en daarbij wel willen vangen staat mij tegen!

Gert.
 
eogcnlGhost
Het is eigenlijk wel heel vreemd in Nederland dat KPN de grootste internet aanbieder is en eigenlijk met een blok antiek werkt.
De infrastructuur is niet echt iets om over naar huis te schrijven.
Vergeleken met andere landen kan KPN vind ik nog wel wat leren, maar wanneer dat gaat gebeuren.... Dat is de grote vraag.
KPN is in de wereld wel ver met de techniek, alleen blijft Nederland ver achter, raar maar waar.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
gertklijnhout
Hoezo antieke techniek!

De grondkabels zijn hier van 1971 waarvan de meeste al onder water hebben gestaan en dus wat KPN zelf aangeeft zijn verdronken, de wijkcentrale staat hier 1200 meter vandaan op een klein industriestraatje de ramen zitten met planken dicht getimmerd wel word er rond om het dorp met grote regelmatigheid al een aantal jaren gegraven en glasvezel in de grond gestopt maar deze zijn kennelijk voor de verkeerslichten want glasvezel in een groeigemeente als Duiven nooit van gehoord terwijl in uithoeken en kleine dorpen
van Nederland de gebruikers dit wel hebben.

Kennelijk is de Duivense klant voor KPN niet belangrijk genoeg.
Wel bellen zij iedere week of ik TV van KPN wil waarbij ik KPN iedere keer moet vertellen dat dit niet werkt.
Hoezo communicatieprobleem tussen Sales en Aftersales.

Gert
 
glasblazer
Ik ben bang dat je een ADSL verbinding hebt. Indertijd bij de voorloper van ONLINE gestart en zou 15 mbps geleverd krijgen. Die snelheid heb ik nooit gehaald en later lipe het terug van 13 mbps naar 12 mbps. De afstand naar de centrale, de bekabeling in huis hebben blijkbaar veel invloed op de uiteindelijke snelheid. Dit probleem heb je echt niet alleen bij de KPN.
 
eogcnlGhost
Daarom zeggen ze ook, sluit de modem zo DICHT mogelijk aan op het ISRA punt als maar kan, elke cm is verlies.
En die ene cm kan het verschil zijn tussen 10Mbit of 15Mbit, raar maar waar.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Internet snelheid', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
V12 modem en nordVPN Snelheid Snelheid : 3 22 apr 2023
KPN DSL Signal Issue so no internet Opleveringsproblemen : 1 04 jun 2020
KPN DSL Signal Issue so no internet Helpdesk : 1 04 jun 2020
Snelheid op PC Snelheid : 8 15 mei 2019
Heel erg traag internet..... KPN Internet Storing : 2 09 apr 2019
Advertentie