obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Wat is uw ervaring met de Klanten Service van KPN?
Positief Positief 100%[1 stem]
Negatief Negatief 0%[0 stemmen]
Nog geen gebruik van gemaakt. Nog geen gebruik van gemaakt. 0%[0 stemmen]
Totaal stemmen : 1
 Onderwerp afdrukken
Pluim voor KPN!
KaPteiN
Namens mijn vader van 84 heb ik een aantal malen contact gehad met de Klantenservice van KPN.
Ik ben steeds vriendelijk en kundig geholpen. Ik ben daar positief verrast over. Zelf ben ik abonnee bij Ziggo.

Helaas is er in het begin wel wat fout gegaan waardoor het contact met de Klantenservice steeds noodzakelijke was.

Mijn stiefmoeder is vorig jaar juli overleden, mijn vader belde begin dit jaar met KPN om het abonnement over te laten schrijven op zijn naam. Hier ging het echter mis, er werd een nieuw klantnummer aangemaakt.

Nieuwe experiabox gekregen en de oude experiabox slechts enkele maanden oud moest weer retour.
Deze retour gestuurd, maar nu volgen er brieven waar dat ding blijft.
Na telefonisch contact hierover met de KS heb ik het idee dat het opgelost is. Nog even afwachten.

Ondertussen ging het zeer slecht met mijn vader en moest ik een personenalarmering regelen.
Bij de aanvraag hiervoor moest opgegeven worden om wat voor soort aansluiting het ging.
Hierover de KS gebeld en ben ik goed geholpen om de aanvraag te kunnen invullen.

Als gevolg van het nieuwe klantnummer is gisteren plotseling zijn email adres komen te vervallen. Schrikken natuurlijk omdat je al gauw denkt aan een virus en we niet aan de mogelijkheid van het vervallen van het email adres hadden gedacht.
Wederom de klantenservice gebeld en die hadden direct in de gaten dat het door de opzegging van het oude klantnummer kwam.

De dame van de KS heeft een verzoek namens mij gedaan om het mail adres te herstellen. Binnen 5 werkdagen zou iemand contact opnemen. Dat is zojuist gebeurd, supersnel dus. Met instructies hoe het email adres wederom in te stellen is heb ik m.b.v. Teamviewer mijn vaders pc overgenomen en de gegevens weer corret ingesteld.

Zijn mail adres werkt weer als vanouds. Cheer

Snelle, adequate en vriendelijke hulp! Clap
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Pluim voor KPN!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
(WAARSCHUWING) Denk 2 x na voordat je kiest voor glasvezel van KPN KPN Glasvezel diensten : 4 19 dec 2019
Multicast voor Ambilight Hardware instellingen : 3 31 okt 2016
Powerline 650AV+ niet gevoelig voor storing ledlampen Frequently Asked Questions : 7 28 dec 2015
Welke poorten open zetten voor ICS100 KlikaanKlikuit Algemeen : 3 21 sep 2015
FTP Server instellen voor WD My Cloud NAS Hardware instellingen : 3 13 jan 2015
Advertentie