obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
WiFi, draadloos internetten
 Onderwerp afdrukken
H220N Wifi elke 2 keer resseten
h220n
Weet iemand waarom de wifi van de ZTE H220N vaak een verificatiefout geeft op samsung telefoons en laptops? Ongeveer om de week moet ik mn wifi op de modem resetten, omdat ik een verificatiefout krijg. Dit geld voor alle telefoons, maar ook de laptops kunnen niet meer inloggen. Ik heb al een geprobeerd een ander kanaal te gebruiken, maar dat helpt niet.
Ik heb inmiddels nu een een belkin router als acces point ingezet via de H220n (op zolder omdat het bereik slecht is), die het wel gewoon alledaags doet zonder dit probleem.
Ik heb dus nu 2 wifi logins, 1 via de belkin als acces point die gewoon continue werkt, en de standaard wifi van de H220N, die met regelmaat verificatiefouten geeft op de apparaten. Ik gebruik 2 verschillende logins, en ze zitten allebij op een ander kanaal.
Maar ik vind het wel raar dat ik de wifi van de H220N steeds moet resetten.
 
jeroen3
Nee dat is niet raar. Standaard staat de h220n gelimiteerd op 5 wifi apparaten. Dat is te weinig.
Dat kun je aanpassen, bij Network -> WLAN -> SSID instellingen. http://192.168.2.254

Daarnaast is de WiFi helemaal niet zo fantastisch. Je kunt beter nog zo'n belkin kopen, en de wifi op de h220n uitschakelen.
Ik ben niet van kpn
 
h220n
Bedankt Jeroen, welke goedkope oplossing is er om de H220N helemaal te vervangen voor een andere modem router?
 
jeroen3
Je kunt hem niet helemaal vervangen als je gebruikt maakt van telefoon en televisie van kpn.

Verder zijn er vrij veel routers op de markt.
http://nl.hardware.info/productgroep/.../9/routers
Ik ben niet van kpn
 
h220n
Ik gebruik alleen internet en telefonie
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'H220N Wifi elke 2 keer resseten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Via WiFi naar vast netwerk WiFi : 1 05 mrt 2024
WIFI verbinding Algemeen : 2 30 apr 2022
WIFI mysterie Algemeen : 4 05 jan 2021
WiFi valt weg Algemeen : 6 14 jun 2020
Experia V10 main netwerk wifi probleem WiFi : 2 30 sep 2019
Advertentie