obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Zoek eerst hier of je een oplossing kunt vinden voordat je begint te posten!
 Onderwerp afdrukken
Afstand tussen glasmodem en experiabox
Yvio
Hallo allen,
Binnenkort krijg ik het glasvezelpakket van kpn.
Ik wil graag de experiabox in de woonkamer hebben. Dit betekend dat er zo'n 25 m. utp cat5e tussen beide komt.
Dit wil ik graag omdat het meeste eigenlijk daar ook nodig is. ( tv, nas/torrent en mediaplayer) vanuit deze plek kan er ook makkelijk een kabeltje naar boven voor de tv op de slaapkamer.
Bijkomend voordeel dat de wifi nu centraal in het huis zit. In de meterkast had ik met diverse wifirouters slecht bereik in het rest van het huis.
Is er iemand op dit forum die ook zijn experiabox verder van zijn glasvezelmodem heeft staan?
Alvast bedankt.
Groet yvo.
 
jeroen3
Als de glasmodem zich aan de standaarden houdt zou je maximaal 100 meter utp cat5e kunnen gebruiken.
Het is natuurlijk beter om deze maximumlengte niet te benaderen, en met 25 meter zou dat dus geen enkel probleem moeten zijn.
Ik ben niet van kpn
 
Yvio
Vandaag de kabel alvast getrokken. Blijkt 15m. te zijn. Dus wat dat betreft alleen maar beter.
Helaas door kpn gepruts met inplannen monteur komt deze pas de 2e. Sad
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Afstand tussen glasmodem en experiabox', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
Port forwarding experiabox v10 Routers : 4 28 feb 2019
Experiabox V10 en V10a Hardware instellingen : 4 23 jan 2019
Experiabox V10 USB aansluiting activeren Algemeen : 2 25 okt 2017
Experiabox V10 KPN Glasvezel diensten : 6 10 jul 2017
Advertentie