obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken
KPN Itv 4 tv's ??????
starpc
goede dag allen

ik heb een vraag. of eigenlijk iets opmerkelijks.
het is mij bekend dat je op KPN itv 2 tv kan verbinden. dat staat ook overal op KPN.nl en in je abbroment pakket aan gegeven

nu kwam ik deze http://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-...ousPage=lr advertentie tegen
om dat deze advertentie terzijde tijd zal verdwijnen hier de advertentie tekst gepost

Quote

Beschrijving

KPN Draadloze Verbindingsset.

Enkel een korte tijd gebruikt wegens overstap en nu gaan we verhuizen en worden de adapters overbodig ivm met bekabeling.

Het gaat om een set van 3 KPN Stroomnet Netwerkadapters ( zie foto's ). Te gebruiken voor 2 tv's in huis.

Tevens hebben wij een set van 2 KPN Stroomnet Netwerkadapters. Zodat je 4 tv's in huis kan aansluiten. Dit word wel afgeraden door KPN. Dit heeft bij ons nooit voor problemen gezorgd.

1 adapter 22,50 euro
2 adapters 45,- euro
3 adapters 65,- euro
4 adapters 85,- euro
5 adapters 95,- euro ( gratis verzending binnen Nederland ).

Verzenden is mogelijk, kosten koper 8,- euro ( binnen Nederland ).

Mail voor het aantal waar u interesse in heeft of bied en zal nagelend het bod contact met u opnemen over het aantal dat tegen het bod overstaat.


het meest ben ik dus verbaast over deze zin

Quote

Zodat je 4 tv's in huis kan aansluiten. Dit word wel afgeraden door KPN. Dit heeft bij ons nooit voor problemen gezorgd.


dus de vraag
deze advertentie klopt niet betreft de 4 tv's op Itv om dat kpn zegt 2 tv's meer niet mogelijk

of is het zo dat je idd meer als 2 kan aan sluiten.

iemand ervaring met meer als 2 boxen op 1 aan sluiting of is het zo bepaald dat het gewoon niet kan ??

Mt Vg starpc
 
KaPteiN
Iedere tv ontvanger snoept minimaal 4Mb bandbreedte af van het totaal. Met een ADSL abonnement blijft er dan vaak nauwelijks iets over om te kunnen internetten en dat soms al met 1 ontvanger.

Geen idee of het ook technisch mogelijk is om meer dan 2 ontvangers aan te sluiten.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
starpc
KaPtein bedankt
nooit geweten dat hij 4 MB snoept. Angry

Quote

Geen idee of het ook technisch mogelijk is om meer dan 2 ontvangers aan te sluiten.


De apparatuur heb ik wel (Swich) maar ik neem aan dat je bedoelt. of KPN het je toe laat je moet immers elke box aan melden op je abonnee nummer dus het aan tal boxen word dus ook registered.



maar 4 MB per BOX

oke 2 max is dus gewoon dat je internet nog overeind blijft

dus geld dan de volgende regel ?

Quote

Je kan Itv boxen aan sluiten tot dat je aan je max MB zit die je meet met speedtest.net


dat zal in mijn geval 4 zijn ( 12MB ) ik meet ook 12 MB. er blijft dan niks over voor internet.

maar dan blijft nog steeds de vraag kan het Think
 
KaPteiN
4x4=16 Dat zal dus niet gaan lukken. Bovendien schreef ik minimaal in mijn bericht. Echte HD uitzendingen hebben 12 Mb nodig. Dit kan KPN niet waarmaken op met name ADSL aansluitingen. Daarom comprimeren ze het signaal, waardoor het slechter is dan echte HD maar ze noemen het toch maar HD.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
starpc
PfftBlush rekken foutje

ik kan er IDD 3 aan sluiten dan zit ik wel op de max 12 MB

mm over dat compressen heb ik wel is wat gelezen. dat baat mij ook zorg. ( wel vind ik het HD beeld mooi)

heet het dan niet HD 720i ??

mt Vg Starpc
 
KaPteiN
Ik ben er geen expert in maar ik dacht dat 720i een mode is net zoals de resolutie bij een monitor.
In dit geval wordt het gecompressde signaal als 720i weergegeven (opgeschaald), maar is het in werkelijkheid niet.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
jeroen3
Daarnaast moet kpn willig genoeg zijn die iTV ontvangers op jouw adres te activeren.
Ik ben niet van kpn
 
starpc
dat was dan ook de vraag. laat KPN je het toe en wat betekent dat voor je internet

voor je verbinding betekend dit dat dit totaal instort als je er meer als 2 aan sluit dus met andren worden max twee houd gewoon in..volgens mij dan.....
max 2 om dat u anders problemen ondervind met het surfen op internet

maar volgens mij weet niemand het.. ik ben op dit moment niet instaat om meer als 2 boxen aan tesluiten.. aan gezien ik beperkt ben in me internet snell heit 2 is voor mij de max 3 zou ik geen internet meer hebben als ze allen aan staan. als het dus al mogelijk is .. zou iemand het willen uit proberen ?
 
Henk2304

Quote

KaPteiN schreef:

Ik ben er geen expert in maar ik dacht dat 720i een mode is net zoals de resolutie bij een monitor.
In dit geval wordt het gecompressde signaal als 720i weergegeven (opgeschaald), maar is het in werkelijkheid niet.
KPN geeft het signaal in 720p door (p=progressive, dwz alle 720 beeldlijnen worden 25 (soms 50) keer per seconde) van boven naar onder achter elkaar zichtbaar gemaakt. 720i ken ik niet. Hilversum zendt uit in 1080i (i=interlaced, dwz. de 1080 beeldlijnen worden 25 keer per seconde om en om weer gegeven; waar bij p alle beeldlijnen telkens worden ververst worden ze bij i dus maar de helft van de keren ververst). Vooral bij snel bewegende beelden zijn er mensen die zeggen dat een i beeldscherm trager oogt dan een p scherm. Om die reden zond Duitsland alleen maar in 720p uit (ik weet niet of dat nog zo is). Een 1080i of p beeldlijn is opgebouwd uit 1920 beeldpunten, een 720p beeldlijn uit 1280. Dus niet alleen verticaal maar ook horizontaal is de resolutie van 720p lager dan van 1080i/p.
KPN past ook nog eens een sterke compressie toe waardoor de nuanceverschillen kleiner worden. Vooral hierdoor oogt het KPN HD signaal slechter dan dat van bv. Ziggo. Daarnaast geeft Ziggo het signaal ook nog in 1080i door. KPN past de sterke compressie toe om ook over VDSL nog iets van HD te kunnen doorgeven en niet alleen over glasvezel waarvan nog grote delen van ons land verstokend blijven. Het Zigoo HD-signaal is ongeveer 14 Mb/s en dat van KPN 7-8 Mb/s, dus je kunt begrijpen waarom het KPN-signaal minder is.
Gewijzigd door Henk2304 op 18 augustus 2013, 15:54
L8r, Henk
 
eogcnlGhost
Even een hele late reactie, je kan tot max 8 tv's boxen aansluiten, zolang je verbinding het toelaat.
Zeg dat je maar een 20MB verbinding, dan kan je natuurlijk wel meerdere tv's aansluiten, maar niet tegelijk gebruiken.
Je merkt vanzelf wanneer het teveel wordt, dan gaat je beeld blokken en je geluid valt weg.

En de HD's:
720 x 480 SD (HD Ready)
1920 x 1080 (Full HD)
3840 x 2160 (Quad HD) Ultra High Definition
4096 x 2160 (4K) Ultra High Definition - geeft Full HD in 3D oftewel per oog geeft dit 1080p
8K sinds 2012 in ontwikkeling
Ultra High Definition OLED sinds 2013 in ontwikkeling
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'KPN Itv 4 tv's ??????', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie