obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Aansluiten JVC Stereo Set aan KPN ontvanger
ton de wit
Goede morgen Allen,

Ik heb interactieve TV van Kpn en daarbij een TV ontvanger van Motorola VIP 1963, nu wil ik mijn JVC Stereo aansluiten, de audiokabel rood/wit kan
ik alleen aansluiten op de ontvanger van Motorola, aan de achterlant van de JVC stereo kan ik geen aansluiting vinden van de radio, wie kan mij helpen
met een tip en welke kabel moet il gebruiken.

Bedankt,

Ton
 
jeroen3
Aan de achterzijde zit ook een TOSLINK en S/PDIF.
Heeft de JVC Receiver wel ondersteuning voor een van die twee?

Als hij dat niet heeft is het waarschijnlijk een 3.5 mm jack ingang aan de voorzijde genaamd "aux". Dit is meestal zo bij goedkope hifi setjes.
Ik ben niet van kpn
 
starpc
ik vind het antword van jeroen goed

kijk is of je kan verbinden via digitaal COAX of glas (TOSLINK en S/PDIF)
en of je via een aan sluiting via de voor/achter kant kan verbinden genaamd (IN/TV/AUX/CD/...) als je er niet uitkomt dan kan je altijd nog de hand leiding pakken en kijken hoe je een extern audio kanaal kan verbinden ...

eigelijk reageer ik om dat ik wel grappig vind dat de consument word voor gehouden dat een AUX altijd een IN-gang is . dat is het ook wel maar als je in de Profesionelen audio zit dan weet je dat een AUX altijd in eerste instantie een OUT is om een galm/dalay aan te sluiten en dan via 1 of 2 kanaal(alen)genaam AUX-IN. weer kan in mixen.

dus je zou zeggen dat je een AUX op zo een consumenten versterker kan in mixen bij wat je op dat moment al aan het beluisteren bent maar iegelijk is het een dood noormalen AUDIO-IN of toch een audio-UIT ??

verwarrend hé ?


Mt Vg Starpc
*live audio mixer is mijn beroep*
 
ton de wit
Hallo Allen,

Beankt voor de adviezen, stereo aangesloten alles werkt.


Ton
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Aansluiten JVC Stereo Set aan KPN ontvanger', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TV ontvanger software update december 2020 TV-setup boxen : 2 28 dec 2020
UTP kabel aansluiten op RJE inbouw doos Eigen netwerk : 7 16 dec 2018
4K ontvanger Hardware firmware : 2 28 okt 2018
NAS ZyCEL aansluiten H368N v9 Hardware instellingen : 5 01 aug 2018
Airport extreme aansluiten op experiabox Algemeen : 5 17 feb 2017
Advertentie