obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
kpn assistent
Yvon63
ik had de kpn assistent op mijn laptop geinstalleerd staan al heel lang
door dat ik mijn computer leeg gemaakt had heb ik hem weer geinstalleerd de nieuwe versie
maar wat ik ook doe hij doet het niet het word geinstalleerd en ik krijg alleen ene balkje assisten word in gebruik genomen
maar ik krijg geen icoontje in de taak balk boven op de vaste computer wel en dan krijg je ee programma als je daar op klikt
ik ben al een paar weken bezig en heb veel mails gestuurd naar kpn
na schrijven ze als ik alle instructie die ze gegeven hebben en het niet lukt kunnen ze me niet helpen
maar vraag me ag waarom lukt het niet de oude versie deed het wel
misschien weet oemand op dit forum wat het probleem zou kunnen zijn


groet, Yvon
 
starpc
beste Yvon63

heb u al geprobeert het programa te openen met admin rechten

ik heb geen idee welke verzie van windows maar hier voor XP en Windows vista/7/8 als je al Windows heb

zorg wel eerst dat je het programma niet draait

sluit het af

Quote

Hoe je een programma kunt uitvoeren als administrator.

Om jouw programma uit te voeren met administratorbevoegdheden onder Windows XP moet je het volgende doen:
Houd de Shift-toets ingedrukt en rechterklik op het uitvoerbare bestand van de game. Kies "Uitvoeren als".
Selecteer het administratoraccount door te klikken op "De volgende gebruiker".
Voer desgevraagd de gebruikersnaam en het wachtwoord van de administrator in.

Om jouw programma uit te voeren met administratorbevoegdheden onder Windows Vista of Windows 7/ 8 moet je het volgende doen:
Rechterklik op de snelkoppeling op het bureaublad.
Kies 'Eigenschappen'.
Klik op het tabblad 'Compatibiliteit' en vink het vakje 'Dit programma als Administrator uitvoeren' onder 'Bevoegdheidsniveau' aan.
Klik op Toepassen en op Ok.


veder heb ik er in het verleden ruzie mee gehad. bij verschillenden mensen waar ik KPN/adsl voor heb aan gesloten.


als het niet doet kan ik u allen nog advies geven om de KPN assisten te wissen van u systeem en gewoon u e-mail programa zelf in te (laaten) stellen
of u netwerk naam zelf te (laaten) veranderen. nooit fan geweest van het programma. het verbetert niks aan u systeem en het neemt allen maar on-nodig plek in op u syteem.

mvg starpc
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'kpn assistent', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie