obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nieuws van/over KPN. Post hier je nieuwtje betreffende KPN.
 Onderwerp afdrukken
Nieuwe KPN Webmail vanaf juni 2013 vernieuwd
Me-myself-and-I
Wie kan al gebruik maken van de nieuwe KPN webmail waarbij je een mailbox krijgt van 500MB?
Dit zou gefaseerd geintroduceerd worden waarbij iedereen eind juli hiervan gebruik zou kunnen maken.
Ik kan het in ieder geval nog niet.
Eind juli duurt nog 4 dagen, maar toch...

Ben benieuwd.

http://www.kpn.com/prive/nieuwe-webmail.htm
 
Henk2304
Ik ben overgezet naar de nieuwe e-mail. Niet dat ik daar iets mee doe, want ik laat het direct doorsturen. Er is ook een agenda bij.
L8r, Henk
 
Yvon63
ik heb vandaag de nieuwe versie gekregen
wat wel heel erg vervelend is dat als je nu je berichten wilt verwijderen moet je dat 1 voor 1 doen had er 400 in staan
daar baal ik enorm van
weet iemand of het anders kan
groetjes Yvon
 
Me-myself-and-I
Ik heb hem nog niet, maar het kan ondertussen wel september worden.
Ik denk dat KPN andere prioriteiten heeft Frown
 
rvdv
Het verwijderen van berichten is een ramp. Zeer traag. Berichten laden ook zeer traag. Echt geen vooruitgang.
 
Johanna 27
Helemaal mee eens! Het nieuwe webmailprogramma is een ramp!
Onduidelijk beeld. En als je een bericht wilt aanklikken, kan je niet dubbelklikken zodat je het bericht ziet, maar moet je een vinkje aanklikken. Als je een bericht wilt verwijderen, moet je veel te veel handelingen verrichten. Het is absoluut een waardeloos programma. Een ernstige verslechtering ten opzichte van het vorige. Het enige wat beter is, is de hoeveelheid ruimte die erbij gekomen is. Dat is wel een verbetering.

Er zijn veel minder mogelijkheden met de mappen en met de kolommen. Ook werkt het programma zeer traag.
Ik gebruik het bijna niet meer; heb mijn toevlucht gezocht naar hotmail en gmail. Voorheen vond ik het programma van KPN de beste en gebruikte ik die bij voorkeur. Vooral voor belangrijke, zakelijke beirchten.
Nu, sinds de vernieuwing, gebruik ik bij voorkeur de andere mailprogramma's maar niet die van KPN, want dat is het slechtste programma.

Het beeld is ook waardeloos. Bij een aantal kolommen zijn de letters heel vaag. Je kunt niet voldoende kolommen neerzetten. Er zitten veel fouten in het programma. Ook reageert het enorm traag. Daarbij moet je veel te veel handelingen verrichten. Ook als je een nieuw bericht wilt maken is niet duidelijk of het vorige bericht nu meegezonden wordt of niet. Het is niet te zien.

O ja, en je kunt geen e-mailadres kopieren van een andere plek en dan in de adresregel van een nieuw bericht plakken. Ontzettend onhandig.

Is dit programma misschien gemaakt door dezelfde personen die de website van Werk.nl van het UWV hebben gemaakt? Daar mankeert ook van alles aan. Als jullie een nieuw programma gebruiken/maken, laat dat dan door capabele en kundige mensen doen, niet door beginnende stagaires of zo (daar lijkt het op).

Jammer, jammer, jammer en ontzettend vervelend!!! Ik baal er echt behoorlijk van en heb er ook veel last van.
KPN doe hier iets aan!

Ik vraag me trouwens af of dit gelezen wordt door KPN en of het dan ook helpt. Want als dezelfde personen het lezen die ook het programma hebben gemaakt, schieten we er niets mee op.
 
Johanna 27
@ Henk 2304: dat is een goed idee, om door te laten sturen. Dan hoef ik dat rotprogramma niet meer te gebruiken (behalve dan bij het doorsturen, als dat tenminste werkt)
 
rvdv
Ik vraag me ook af of iemand van KPN dit leest en er enige terugkoppeling is binnen de organisatie.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuwe KPN Webmail vanaf juni 2013 vernieuwd', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nieuwe app KPN ITV blijft maar laden. KPN Glasvezel diensten : 7 28 apr 2018
Email mappen synchroniseren tussen Webmail en Outlook 2016 Helpdesk : 1 24 feb 2017
Nieuwe KPN app slecht?! Programma aanbod : 2 30 okt 2016
Nieuwe Experia V10 Eigen netwerk : 14 18 dec 2015
Siemens Gigaset SX551 van een nieuwe firmware te voorzien Hacked alles instelbaar Hardware firmware : 48 26 aug 2015
Advertentie