obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld model en beschrijf je tip of truuk!
 Onderwerp afdrukken
CAM-module en audio installatie
kwakkel
Ik ben van plan om een CAM-module aan te schaffen, is het dan ook mogelijk om verbinding te maken met mijn audio installatie zodat ik via deze naar de radio kan luisteren?
 
Henk2304
Nee, je kan via de TV waarin je de CAM geplaatst hebt wel naar radiozenders luisteren, maar je TV moet altijd aanstaan. Je kunt de audio-uitgang van de TV wel verbinden met een geluidsinstallatie, maar de TV moet dus wel altijd ook aan. Ik weet niet of een losse ontvanger ook het geluid aan een audio-installatie kan doorgeven, zoals dat bij iTV wel kan.
L8r, Henk
 
starpc
er zijn wel TV modellen waar van je het scherm uit kan zetten...maar die optie is niet altijd aan wezich op de afstand bediening. zo heb ik zelf onder vonden met mijn samsung. ik kan het scherm uit zetten met een PC remote maar van af de geleverde remote bij me tv NOP
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'CAM-module en audio installatie', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Installatie KPN compleet Opleveringsproblemen : 3 26 aug 2019
geen telefoon na installatie KPN compleet KPN Telefonie Storing : 8 21 dec 2015
Probleem bij installatie draadloze verbindingsset 200 plus KPN Televisie Storing : 6 15 jul 2014
Ontvangst digitenne via een module Helpdesk : 3 12 jul 2012
Digitenne installatie - scherm blijft grijs KPN Televisie Storing : 1 04 mrt 2012
Advertentie