obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Gebruik je een router/modem, post hier je ervaringen.
 Onderwerp afdrukken
FileExplorer Iphone Ipad app werkt niet remote via avr7519
Polderviolin
Na overgang van ST780 naar avr7519 heb geen remote access meer op mijn NAS via de de app FileExplorer.

FileExplorer app werkt default met poort 445(Windows-ws ..smb) en mijn nas service keurig deze poort.
Inmiddels de port op de avr7519 geforward naar de nas maar zonder resultaat.

Lokaal vind de iphone /ipad app FileExplorer moeiteloos de nas, maar dat gaat dus niet als ik in de trein zit.

Heeft iemand de FileExplorer app remote werkend via de avr7519 of heeft een tip...
Hoor graag

Las ook ergens dat poort 445 ooit misbruikt werd .....zit daar het probleem ?

Automatisch samengevoegd met vorige post op: 03 juli 2013, 07:46:48:
..ter aanvulling....

Inmiddels contact gehad met SkyJos maker van FileExplorer App.
Zij bevestigen dat poort 445 maar ook poort 139 nodig voor een verbinding over internet.
Ook wijzen zij er op dat somige internetproviders deze poorten blokken om veiligheidsredenen.

Kan iemand mij aangeven of dit het geval is bij de KPN/ARV7519 ?

Automatisch samengevoegd met vorige post op: 05 juli 2013, 22:10:28:
Er blijkt een alternatief te zijn via webdav, nu ondersteunt mijn nas netgear ultra4 webdav ..
Wat moet ik doen op de eb om dit te effectueren ?

Ik las iets over instellingen op tablad data/nat/special application......eat moet ikminvullem op public port?
Triggerport zal 80, 500,5005 en 7000 invullen (zie een ander posting op dit forum).


Hoor graag !!!'
Gewijzigd door Polderviolin op 05 juli 2013, 22:10
 
jeroen3
Kijk eens of dit iets oplost:
http://kpn.gebruikers.eu/forum/viewth...&pid=16909

Tevens blokkeert kpn naar mijn weten alleen stmp poorten, en misschien dns server poorten.
Ik ben niet van kpn
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'FileExplorer Iphone Ipad app werkt niet remote via avr7519', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Mobielnummer UK wordt niet herkent KPN Mobiel Storing : 2 30 apr 2022
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
Werkt opname? Hardware instellingen : 4 10 sep 2019
Kan app niet meer gebruiken Hardware instellingen : 8 02 dec 2018
Netflix niet op beide TV's Hardware instellingen : 10 14 aug 2018
Advertentie