obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken
Problemen nieuwe omgeving mijn KPN
boute002
Er zijn op dit moment veel problemen met de nieuwe "mijn KPN" omgeving. als je inlogt kom je in de nieuwe omgeving maar is de koppeling tussen Mijn KPN en je producten en diensten er uit. Gevolg is dan ook dat je niets kan nakijken en wijzigen. Ik ben hier vandaag vrij lang mee bezig geweest en heb dit gisteren ook gemeld bij de beheerder van "mijn KPN". Mocht je dit hebben dan kan een voorlopige oplossing zijn om in dezelfde brouwser, opnieuw WW.KPN.COM aan te kiezen. Je zal dan zien dat je ingelogd blijft en een Hyperling naar "mijn KPN' krijgt. Als je hier dan op klikt kom je in je "oude vertrouwde"omgeving. Dit werkt niet als je www.kpn.com in een nieuw scherm aankiest. De beheerder van "mijn KPN" omgeving is wel druk bezig de problemen definitief op te lossen.

Succes
 
KaPteiN
Bedankt voor deze melding en oplossing! Grin
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Problemen nieuwe omgeving mijn KPN', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nieuwe app KPN ITV blijft maar laden. KPN Glasvezel diensten : 7 28 apr 2018
Experiabiox V10 lan connectie problemen internet verbinding Routers : 11 02 jan 2017
Nieuwe KPN app slecht?! Programma aanbod : 2 30 okt 2016
Geen geluid op mijn tv via kpn kastje Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 2 21 okt 2016
Problemen met bekabeld LAN Routers : 7 27 jul 2016
Advertentie