obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Zoek eerst hier of je een oplossing kunt vinden voordat je begint te posten!
 Onderwerp afdrukken
5.1 versterker op glasvezel?
allroad
hallo, ik ben net aangesloten op glasvezel ,en heb daarbij de motorola vip 1853 ontvanger geinstalleerd.
Mijn oude Philips 5.1 receiver werkt op geen vande voorgeschreven aansluitingen.
In de oude "kabel" situatie ging ik met scart naar de versterker, volgens de samsung tv moet ik met rood witte tulp naar versterker(doet niks) en volgens de Motorola glasvezel ontvanger moet ik via de miniplug vanaf de ontvanger, doet het ook niet.
Over blijft optische kabel aansluiting, maar die heeft mijn oude Philipsje niet.
weet iemand een oplossing, bij Kpn sevice weten ze het niet....
Angry
 
jeroen3
De 3.5 mm jack aan de achterzijde zou het moeten doen voor stereo geluid.
Anders kan je altijd nog de output van je televisie gebruiken. Dat is misschien ook nog beter gesynchroniseerd.
Ik ben niet van kpn
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '5.1 versterker op glasvezel?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
(WAARSCHUWING) Denk 2 x na voordat je kiest voor glasvezel van KPN KPN Glasvezel diensten : 4 19 dec 2019
Ervaringen glasvezel internet & TV KPN Algemeen : 2 22 nov 2017
Over van KPN Glasvezel (met eigen router/switch) naar ADSL KPN met eigen modem/router : 2 08 mrt 2017
Experiabox V10 KPN Glasvezel en RT-N66U Eigen netwerk : 4 12 okt 2016
Geen dolby digital 5.1 via Glasvezel? Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 20 30 sep 2016
Advertentie