obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
WiFi, draadloos internetten
 Onderwerp afdrukken
LG NAS aansluiten op Arcadyan
RuudRo1967
Hallo ik heb een NAS aangesloten op mijn Arcadyan modem, ik kan in het modem log zien dat hij een ip adres krijgt toegewezen, echter hij is niet te benaderen, ook de NAS detector kan hem niet vinden. Het zal wel een Firewall instelling zijn, maar hoe doe ik dat?
 
HovenJ
Heb zelf ook 2 dagen zitten tobben om er achter te komen dat het werkelijk eenvoudig is en gewoon goed werkt.
Wat je moet weten is welke poorten open gezet moeten worden voor je NAS. Dat is voor elk merk wel ergens te vinden.
Die poorten zet je in de Experiabox bij NAT open.
Geef het ding een eigen IP adres en het werkt.
Zelf heb ik een Experia Arcadyan ARV7519, Synlogy DS213+, Time capsule van Apple en ik kan ook als ik niet thuis ben vanaf mij iphone en iPad gewoon bij mijn data. Thuis uiteraard ook. Dat op afstand hangt wel aan het IP adres van KPN dus 84. en niet 196.
Ondanks alle verhalen dat het allemaal niet deugd heb ik nergesn spijt van alles werkt. Zelfs een eigen cloud.
Dus niet wanhopen het kan allemaal gewoon werken.
 
KPNexperia
HovenJ

Kun je nog wat preciezer zijn, want anders zit iedereen weer 2 dagen te tobben. Je zou bijvoorbeeld een schermafdrukje kunnen meesturen.

Alvast bedankt.
 
HovenJ
In het experia menu staat in het START scherm het eigen IP adres dat nodig is voor toegang van buitenaf.
In het DATA scherm bij NAT kiezen voor portmapping en daar eenvoudig alle opties die je van de synology nodig hebt invullen.

Door persoonlijke onhandigheid krijg ik een schermafbeelding daarvan niet in dit bericht.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'LG NAS aansluiten op Arcadyan', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
UTP kabel aansluiten op RJE inbouw doos Eigen netwerk : 7 16 dec 2018
NAS ZyCEL aansluiten H368N v9 Hardware instellingen : 5 01 aug 2018
Airport extreme aansluiten op experiabox Algemeen : 5 17 feb 2017
Max eq3 cube aansluiten Routers : 6 22 jan 2017
Externe harde schijf aansluiten op de V10 KPN Nieuws : 17 02 okt 2016
Advertentie