obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Zoek eerst hier of je een oplossing kunt vinden voordat je begint te posten!
 Onderwerp afdrukken
op tablet mededeling: mailbox is vol
3lv
Ik kreeg de mededeling op mijn Tablet dat mijn mail daarvandaan niet verzonden kon worden omdat mijn mailbox vol zit.
Wat moet ik doen om het niet meer kunnen verzenden van mail op te heffen?

Op mijn computer staat dit bericht niet.
 
KaPteiN
Dan lijkt het erop dat het probleem dus tablet gerelateerd is. Anders zou ik het advies geven via webmail in te loggen op je pc en e.e.a. op te schonen van de mail en de prullebak.

Hoe heb je de instellingen op je tablet?
Gebruik je imap of pop3?
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
3lv
Kaptein,

Ik heb je advies gevolgd, heb ingelogd en kwam bij 'outlook webacces'.
Daar zie ik links boven staan:
. e_mail:
. vulling: 0,1 van 30 MB
Hieronder staat een horizontaal rechthoekig kadertje, dit is leeg, er acher staat: 0%

Deze info is misschien waarheen je me verwees?
En geven de getalletjes aan dat er niets op te ruimen valt?
Of interpreteer ik dat misschien verkeerd?

Voor de duidelijkheid: achter 'e_mail' staat er daar niets ingevuld.
 
KaPteiN
Inderdaad, maar het lijkt er niet op dat daar het probleem zit.
Even terug naar de instellingen van de tablet

Hoe heb je de instellingen op je tablet?
Gebruik je imap of pop3?
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
3lv
Op mijn Tablet kan ik niet vinden gegevens over imap of pop.

Hiervoor moet ik naar mijn pc.
Ik had en heb nog steeds een 'Planet account' waar
inkomende mail is: pop.kpn
uitgaande mail: mail.kpn

Een tweede account maakte ik aan met de aanschaf van mijn Tablet, enkele maanden geleden.
Dit is een gmail account. Hierop :
ink. e_mail: imap.gmail.com
uitgaand: smtp.gmail.com

Inmiddels heb ik van mijn Tablet. vanuit gmail dus, een mail gestuurd naar mezelf, naar mijn planet.nl account. Dit ging gewoon goed. Daarbij kwam na het verzenden geen bericht dat de mailbox vol was en de mail niet verstuurd kon worden.
Misschien is dat probleem (op onnavolgbare manier voor mij, zou dat zijn) verdwenen?

Toch ben ik benieuwd naar je reactie op het antwoord in de gegevens die ik nu stuur.
Wat kan pop of imap te maken hebben met een melding van geen mail kunnen verzenden wegens een volle mailbox?
 
KaPteiN
Ok het gaat dus om verschillende email adressen en verschillende aanbieders hiervan.

Er van uitgaande dat je op je tablet alleen het gmail email adres en instellingen gebruikt hebt kan ik geen verklaring vinden voor je probleem.

Ik ging ervan uit dat je op de pc en op de tablet dezelfde email accounts en instellingen gebruikte en dat daar mogelijk een conflict bij optreed.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
3lv
Toen ik de melding kreeg op mijn Tablet dat de mail niet verzonden kon worden wegens een overvolle mailbox, was dit na verzenden van 2 mails verstuurd vanaf mijn Tablet met mijn gmail account.


Maar ik kan altijd zowel vanaf mijn pc als ook vanaf mijn Tablet mails versturen en ontvangen met beide accounts.


Toen ik later (nadat ik op dit forum hulp had gezocht) op mijn pc keek, stond daar die melding niet en stonden dáár de verzonden mails wél in de map verzonden mail.
 
KaPteiN
Laten we het op een tijdelijke storing houden bij de email provider aangezien het nu ok is.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
3lv
ja, dat is goed. En: dank voor de hulp.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'op tablet mededeling: mailbox is vol', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tablet met Android 4/ zwart beeld ITV online app Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 4 18 mei 2017
WIFI experiabox Arcadyan ARV7519 tablet werkt niet. WiFi : 1 25 jul 2014
Kan niet programmeren via telefoon, tablet of pc Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 3 27 sep 2012
KPN en tablet Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 2 16 aug 2012
Uitbreiding Interactieve TV Online: nu ook live tv kijken op Android Tablet KPN Nieuws : 1 20 dec 2011
Advertentie