obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Zoek eerst hier of je een oplossing kunt vinden voordat je begint te posten!
 Onderwerp afdrukken
Thompson789VN PortForward Errors
Hondeboer
Hallo,

Sinds kort heb ik een NintendoDS gekocht om met vrienden te kunnen spelen via WiFi.
Het bereik van mijn DS is prima maar als ik bij de spellen via WiFi wil spelen krijg ik nintendo error 86420.
Dit heb ik opgezocht en ik moest poorten forwarden. Ik heb dit gedaan (dat lukt me altijd nog wel), maar als ik de geforwarde poorten aan mn NintendoDS wil toewijzen krijg ik de volgende error en kan het dus niet voltooid worden... -__-'

"The port configuration of the game or application conflicts with an already assigned game & application. Assigning this game or application is not possible."

Hierop heb ik alle forwarded ports van spellen weggehaald en toen opnieuw alles gedaan maar dit werkte ook niet. Kan iemand mij helpen?
 
Hondeboer
dit dacht ik dus eerst ook al, heb toen in mijn router alle games en toewijzingen weggehaald maar hij blijft zeggen dat t conflict is met de spellen (die dus niet eens meer bestaan)
 
Hondeboer
Had ik meteen al gedaan nadat ik alle spellen uit de router had verwijderd, niks veranderd helaas...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Thompson789VN PortForward Errors', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
VDSL verbindings probleem FEC errors 100 per minuut KPN Internet Storing : 4 09 mrt 2015
Miljoenen FEC errors per dag Snelheid : 3 14 apr 2012
Traag Internet en DNS errors Algemeen : 8 24 aug 2011
TG789vn portforward hell. Hardware instellingen : 1 17 jul 2011
Facebook + iPhone + Arcadyan ARV7519 = connection errors Eigen netwerk : 3 05 mrt 2011
Advertentie