obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Interactieve TV is digitale televisie met interactieve mogelijkheden. ITV heeft een uitgebreid aanbod van tv- en radiozenders, films en informatiediensten. ITV heeft haarscherp beeld en perfect geluid.
 Onderwerp afdrukken
Spotify via motorola?
Bellefleur
Allereerst, ik weet niet of ik in goede gedeelte zit, dus excuses als mijn vraag hier niet thuishoort.

Ik heb KPN Interactieve tv-abonn en gebruikt Motorola VIP1960 van KPN. Daarnaast heb ik er een JVC homecinemaset tussen gezet zodat ik het geluid van radio en tv via de geluidsboxen die aan de woofer (?) verbonden zijn via JVC beluister. Geluid op tv staat dus uit Wink

Op laptop enzo heb ik spotify (nog niet van KPN maar maakt dat verschil, heb nu proefabo). Nu heb ik nog een laptop over die ik eigenlijk wil gebruiken als spotify-station en dan verbonden aan de geluidsinstallatie van JVC homecinemaset. De laptop heeft een hdmi in/of uitgang. De JVC is wat ouder en heeft geen HDMI, wel aux-digital.

Ik heb rondgeneusd of wat ik wil, echt wel kan. Men raadt me dan een mini-pc (van android) of een apple air aan. Maar met laptop zou het toch ook mogelijk moeten kunnen zijn? Maar hoe sluit ik wat dan aan? Heeft de motorolaVIP1960 daar mogelijkheden voor? De USB-poorten reageren nergens op. Ik zie geen tweede HDMI, de enige die er zit wordt gebruikt voor de koppeling tussen tv en motorola.

Of zou een nieuwere andere tvontvanger van KPN dit wel aankunnen? Of toch maar een mini-pc (die niet constant aan kan staan anders wordt die heet?) of appleding

Misschien praat ik wel onzin, maar tja, een vrouw.....

Graag advies.
Nelleke
 
vosje
Hoi Nelleke,

De Motorola kan maar één ding, en dat is zorgen dat je TV en radio kan kijken/luisteren.

Als je via een laptop bijv. Spotify wil luisteren is er in jouw geval maar één optie:

Als het goed is heeft die laptop een "audio-uitgang", klein rond gaatje (3,5 mm) met een koptelefoon-symbooltje o.i.d.

Middels deze aansluiting kan je het geluid van de laptop aansluiten op de versterker.
Je hebt dan wel een kabeltje nodig net aan de ene kant een zgn. 3,5 mm stereo jack-plug en aan het andere eind twee (rood en wit)
zgn. tulp-stekkertjes. Verkrijgbaar bij elke radio/tv-boer. Laat je niet verleiden tot het kopen van een dure kabel, da's in dit geval onzin en
zonde van het geld.

De Tulp-stekkers gaan achter op de versterker, en het jack-plugje in de laptop.

Dan vraag je je misschien af: "Ja maar welke ingang op de versterker dan?"
Dat maakt niet uit, als het maar niet de "phono" is. Iets van "AUX - Tape of CD" is goed.
 
Bellefleur
Zo simpel kan het dus zijn Blush dat snoertje had ik nog ergens dus ik ben blij en heb wat ik wilde. Bedankt
Technisch......... hm nee maar proefondervindelijk kom ik er meestal wel uit. Dankzij internet zoveel hulp te vinden, al is het soms zoeken naar die ene die begrijpt wat ik bedoel en schrijft in mijn taal.Whip
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Spotify via motorola?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Reset EB V8 Motorola VIP1853 Helpdesk : 1 22 mei 2016
Motorola VIP 1963 upgrade TV-setup boxen : 2 18 jan 2015
spotify connect op Onkyo /iphone Algemeen : 7 26 dec 2014
Offline films kopieren Motorola VIP963 Hardware firmware : 3 23 dec 2014
motorola vip1960 Hardware instellingen : 1 04 nov 2014
Advertentie