obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » KPN Internet Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
kpn is dus volgens mij 3x niks
ztefanwinter
beste medemensen.
wij hebben al heel lang kpn, mobiel abonnement en thuis(kabel)internet en waren altijd tevreden. totdat we er achter kwamen dat we anderhalf jaar opgelicht waren door, jawel je kunt het al raden: de KPN. ze adviserde ons een duurder abonnement vanwege kinderen die veel aan online games deden. dit hebben ze op ons adres geadviseerd. het op 1 na beste/ duurste abonnement. na anderhalf jaar was ons internet nog steeds zooo traag als poppestront en begonnen wij ons af te vragen, is dit wel snel als waar we voor betalen?
wij speed tests doen en daar kwam uit dat er 4mbps naar de router kwam en hij 2.5 mbps naar de computers kon sturen. terwijl wij voor 40mbps per maand betaalden. het goedkoopste abonnement was dus nog niet eens haalbaar. geld kregen we in eerste instantie niet terug, was echt niet netjes. maar nu valt ons internet ook nog eens elke avond steeds uit. en het begint steeds vroeger, eerste keer om 11 uur en nu al om 7 uur. terwijl wij gewoon bedraad internet hebben. de router geeft ook geen lampje van online dan meer aan.

kpn doe er wat aan, want zou als jullie nu bezig zijn vinden wij jullie een stelletje geld hoeren die andere niet willen helpen. want naar jullie service nummer bellen helpt ook geen ene flikker. meestal zegge ze ach ja das jammer voor je en hangen ze op. dus ik weet niet wat voor boeren jullie achter die telefoons neerplanten maar dit is dus echt een service van totaal niks
 
dokrak
Het beste wat je kan doen is een nette brief sturen met je klacht.(met krabbel)
Wat je gedaan heb en dat je kpn de mogelijkheid geeft om het gebrek op te lossen.
En dat je kpn in gebrekken stelt bij het uitblijven daarvan.(stoppen abbo,downgrade abbo,onkosten vergoeden)
Ik zou persoonlijk wel de 1,5 jaar er uit laten.
Ik mag hopen dat dit toch maand moet zijn of niet ?
Probleem opgelost laat het ons ook hier weten.
Heeft misschien een andere forum gebruiker er weer iets aan.Cheer
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'kpn is dus volgens mij 3x niks', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
opname doet niks Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 3 25 okt 2009
Zeer rare problemen met Interactieve TV en KPN wil niks doen KPN Televisie Storing : 2 02 sep 2009
Advertentie