obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » KPN Internet Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Kan geen verbinding maken via Draadloos internet
Dion4x
Hallo mannen en dames.

Ik heb dus een Experia Box V8 en het probleem is, ik kreeg hem gister ochtend binnen en besloot hem meteen te installeren precies op de manier dat de handleiding het zei me te doen en nu is het probleem dat het niet lukt via mijn laptop internet verbinding te maken want steeds als ik me WPA Sleutel invoer zegt hij dat het mislukt is.

Momenteel zit ik op me computer maar daar heb ik zo'n gele kabel voor die van mijn computer naar mijn modem gaat en dus dat ik verbinding heb.

Kunnen jullie me helpen.

Bij voorbaat dank.
 
dokrak
Als je zeker weet dat je wpa sleutel goed is.
kan je proberen om je mac adres van je laptop op te zoeken.
En die toe te voegen aan je allow lijst in je router.
mac adres voeg je toe aan vertrouwde klanten in je wireless netwerk.
Probleem opgelost laat het ons ook hier weten.
Heeft misschien een andere forum gebruiker er weer iets aan.Cheer
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Kan geen verbinding maken via Draadloos internet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
WIFI verbinding Algemeen : 2 30 apr 2022
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
Verbinding valt regelmatig weg Algemeen : 2 09 feb 2021
KPN DSL Signal Issue so no internet Opleveringsproblemen : 1 04 jun 2020
KPN DSL Signal Issue so no internet Helpdesk : 1 04 jun 2020
Advertentie