obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken
Thomson
Leeman
Help, heb sinds eind december een thomson tg789uni in mijn winkel, nu is het zo dat deze 's avonds en op Zondag!! niet te ontvangen is. het niet doet alle lampjes die het moeten doen die doen het maar de pc's ( 3 stuks wireless en bekabeld ( pin) ) zien hem niet . kan je deze afstellen???
 
dokrak
Mmm afstellen volgens mij niet kan er naast zitten natuurlijk thomson uni zegt me zo even niks.
Maar ik neem aan dat de winkel dan dicht is ?
Is het niet zo dat de 3 pc`s op slaap stand springen als je naar huis gaat.?
Probleem opgelost laat het ons ook hier weten.
Heeft misschien een andere forum gebruiker er weer iets aan.Cheer
 
Leeman
Ok winkel dicht, maar werkzaamheden gaan door, al pc's zijn niet in slaap stand, pc ziet wel andere wifi (van buren) maar die van mij niet, maar 's morgens doet alles het gewoon weer
 
dokrak
Vaag dan zou je moeten inderdaad zeggen dat het in je tg789 zit.
En als je hem opnieuw opstart wat doet je verbinding dan ?
Al eens een harde reset gegeven?

Heb even voor je lopen zoeken blijken veel meer mensen te zijn met weg vallende verbindingen.
maar die stammen allemaal vanuit 2010/2011.
Lijkt mij niet echt dat dit bij u van toepassing is.
Ik heb eens de handleiding door genomen er zit inderdaad een power saving mode op.
Maar volgens mij is die automatich en kun je die niet instellen.
Staat in ieder geval niks van bij.

Ik heb u vraag door gespeelt aan iemand die helemaal bekend is met thomson.
Misschien weet die het gouden antwoord.
1 vraagje nog hoe heb u de set up gedaan de eerste toen u de tg789 ging gebruiken.(monteur/set up cd)
Probleem opgelost laat het ons ook hier weten.
Heeft misschien een andere forum gebruiker er weer iets aan.Cheer
 
Leeman
Dank voor je inzet ..... Alles geprobeerd, maar kan sowieso niet in de thomson komen, kan ook geen ander kanaal kiezen. ook ik heb gelezen over die wegvallende verbinding, dacht dat heb ik weer. monteur van kpn (ingehuurde) heeft deze aangesloten. heb geen boekje, maar gedownload van internet. Vanochtend op het werk aangekomen voor 07:00 uur , weer geen verbinding. om 07:05 wel weer. de gehele dag geen problemen, benieuwd hoe het morgenochtend is.
Kan dus gewoon geen overwerk doen of extra vroeg beginnen. kan wel, maar niets registreren. kassa is online. KPN bellen duurt me te lang , heb tenslotte een winkel en kan geen uur aan de telefoon hangen. vr gr Ronald
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Thomson', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Thomson TG789vn configuratie bewaren Helpdesk : 1 16 jan 2014
NAS benaderen op KPN Experia Box Thomson Algemeen : 1 13 nov 2013
Sitecom 300N XR achter EB Thomson TG789vn WiFi : 1 12 nov 2013
thomson tg712 Hardware instellingen : 1 02 sep 2013
Experia box V8 en Thomson TG789vn Frequently Asked Questions : 2 16 jun 2013
Advertentie