obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
WiFi, draadloos internetten
 Onderwerp afdrukken
wifi zeer instabiel en traag
dennisromy
Hallo,

Sinds een paar dagen is mijn wifi zeer instabiel. Daarvoor nooit problemen gehad. Download snelheid (gemeten via speedtest.nl) varieert van bijna 0 tot 8 mb/s. En dat binnen de minuut. Mijn zoon wordt nu ook regelmatig uit een online game met zijn PS3 gegooid. Heb internetplusbellen 40 mb met een Speedtouch expediabox 780. Bedrade pc geen problemen met snelheid. Woon in Pijnacker. Wat zou hier de oorzaak van kunnen zijn? Heb modem al een keer gereset. Dit helpt niet. Staat op automatisch kanaal 6.

Groetjes Thijs
 
sniperx79
Hallo dennisromy,

Ik heb waarschijnlijk hetzelfde probleem als jou; de laatste 2 dagen heb ik een zeer instabiele wifi verbinding m.b.t. de PS3. Inmiddels viel bij mij net het playstation network voor de 3e keer uit in 2 uur tijd en gisteravond had ik dezelfde problemen. Wat mij opviel is dat de verbindingssterkte(wat je kan zien onder de optie netwerkinstellingen van je PS3) heel erg schommelde en soms zelfs de 45% bereikte, terwijl dat deze verbinding normaliter tussen de 60 en 100% moet liggen. Wij hebben sinds kort de Xperia Box V8 met internet plus bellen en TV standaard.

De enige 2 apparaten die ook op het WIFI zijn aangesloten zijn 1 mobiele telefoon en een laptop, maar dat zorgt er volgens mij normaal niet voor dat het netwerk uitvalt of dat je tijdens het online gamen zulke 'extremistische' lag hebt dat je een connection interruption hebt waarbij je in het spel niet kan bewegen en dat je alle kanten op word geslingerd. Inmiddels heb ik het maar opgegeven, want op deze manier kan je niet online gamen. Wij wonen in bolsward(voor het geval het daar mogelijk aan ligt).

Groeten van,

Dhr. Miedema
 
martinpaul
Ik heb een vergelijkbaar probleem. Sinds ik glasvezel heb, is mijn telefoonverbinding via een externe provider, Voipcheap, zeer instabiel. Langer bellen dan vijf minuten is niet mogelijk. Ook mijn internet op mijn laptop(s) zijn regelmatig van slag en moet ik mijn wifi verbreken en opnieuw opbouwen om te kunnen werken.
 
Kikker8
Hallo
heb je al een oplossing voor het probleem dat de verbinding via voipcheap er uit vliegt na een paar minuten bellen?

Ik zit sinds 2 dagen op glasvezel, KPN is verschrikkelijk vervelend bezig door geen ondersteuning te bieden.Cry
Ik kom van UPC en daar is dit nooit een probleem geweest.
Daarnaast is digitale televisie een stuk minder dan bij upc

Mogelijke oplossing voor uitval telefoon voipcheap:

Bij surfen kom ik wat info tegen als firewall uitzetten. Wat je eigenlijk niet hebt.
Ik heb de experiabox V8 met firmware versie 02.00.124. Daar heeft men dit onmogelijk gemaakt.
 
Kikker8
Net kpn gebeld om op te zeggen. Nee meneer zodra u activeert gaat het jaarcontract in en zit u er een jaar aan vast. Alles werkt toch.....WhipBoxingBoxingCryMad

Wat spijt.... bij het activeren bleek het glas lampje uit te staan. Ja dat duurt 5 WERK dagen voor we iets oplossen. pffffffffffff Bij upc ging alles goed met 60 mb en nu..........Jaar lang ellende..........???
 
KaPteiN
14 dagen bedenktijd?
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'wifi zeer instabiel en traag', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Via WiFi naar vast netwerk WiFi : 1 05 mrt 2024
WIFI verbinding Algemeen : 2 30 apr 2022
WIFI mysterie Algemeen : 4 05 jan 2021
WiFi valt weg Algemeen : 6 14 jun 2020
Experia V10 main netwerk wifi probleem WiFi : 2 30 sep 2019
Advertentie