obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken
Vaste lijn telefoon niet bereikbaar.
ovdtogt
Ik heb een vaste telefoon en een modem, gescheiden door een splitter. Als er naar mijn vaste telefoon gebeld wordt gaat hij maar een keer over en de beller hoort alleen een hoop geruis en de verbinding verbreekt na een tijdje. Ik heb inmiddels alles vervangen: splitter, telefoon en modem maar het probleem blijft bestaan. Mijn internet verbinding is echter goed en stabiel.
Wie kan mij hierbij adviseren.Bye-sad
 
jeroen3
Heb je al een ander telefoontoestel geprobeerd?
Ik ben niet van kpn
 
dokrak
En als je het omdraait modem stekkertje eruit/telefoon erin wat doet hij dan ?
Of stekkertjes omdraaien Wink
En we hebben het hier over een aparte telefoon lijn toch ?
Probleem opgelost laat het ons ook hier weten.
Heeft misschien een andere forum gebruiker er weer iets aan.Cheer
 
ovdtogt
Als de telefoon een tijdje niet gebruikt is dan is hij niet bereikbaar. De beller hoort alleen geruis en wij horen de telefoon alleen 1 keer overgaan. Dit kan opgelost worden door een paar keer de gesprekstoon op deze telefoon te activeren. Wij zijn dan weer een tijdje bereikbaar.
Ik kan er nog even bij vermelden dat wij de laatste tijd vaak luisteren naar internet radio. Zou dit er mee te maken kunnen hebben? Als wij dan van buiten af gebeld worden valt de verbinding weg om later weer terug te komen.
 
dokrak
Speelt wel iets in mee volgens mij maar dat je complete telefoon lijn er uit dondert lijkt mij persoonlijk niet.
Tenzij je natuurlijk een brakke lijn/lasdoos heb.
Probleem opgelost laat het ons ook hier weten.
Heeft misschien een andere forum gebruiker er weer iets aan.Cheer
 
ovdtogt
Als ik een brakke lijn zou hebben,zou dat ook gevolgen moeten hebben voor mijn internet verbinding. Maar die is juist zeer stabiel, internet tv en internet radio werkt zeer goed. Alleen als ik gebeld wordt op mijn vaste lijn valt mijn internet (even) verbinding weg. Het lijkt of mijn analoge telefoon verbinding mijn digitale verbinding opblaast op dat moment en mijn telefoon verbinding ontregeld.
 
Jo3i
Wat voor abonnement heb je dan? Adsl + TV en dan telefoon via een splitter aan de vaste lijn? Dergelijk abonnement bestaat toch niet.
Of alles in 1 en dan is je telefoontoestel op je modem aangesloten zonder splitter of adsl (zonder TV) en via een splitter je telefoon op de vaste lijn.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Vaste lijn telefoon niet bereikbaar.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Mobielnummer UK wordt niet herkent KPN Mobiel Storing : 2 30 apr 2022
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
Nummerbehoud vaste telefonie bij overstap van Pretium naar KPN Algemeen : 2 05 jan 2019
Kan app niet meer gebruiken Hardware instellingen : 8 02 dec 2018
Netflix niet op beide TV's Hardware instellingen : 10 14 aug 2018
Advertentie