obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nieuws van/over KPN. Post hier je nieuwtje betreffende KPN.
 Onderwerp afdrukken
MijnKPN
Storm
Waarom duurt het inloggen in MijnKPN altijd zo lang? Weet iemand wat de reden hiervan is??
Elke keer is er geen doorkomen aan! (Nee, het ligt niet aan mijn PC of internetverbinding)
 
dokrak
Ik glij er altijd zo in eigenlijk.
Chache en cookies al een keertje geprobeert te verwijderen uit je browser.?
Probleem opgelost laat het ons ook hier weten.
Heeft misschien een andere forum gebruiker er weer iets aan.Cheer
 
Storm
MijnKPN is nog steeds traag, nu blokkeren ze sinds een paar weken het inloggen zelfs, technische problemen ..., het zal wel!

Als je probeert in te loggen veranderd de url "http://www.kpn.com/prive/mijnkpn/inloggen.htm" in een die blijkbaar geblokkeerd is "http://www.kpn.com/prive/mijnkpn/inloggen.htm#

"Beste klant, vanwege technische problemen kan het voor komen dat de website niet of langzamer dan gebruikelijk laadt. Als gevolg hiervan
kunt u mogelijk niet inloggen in MijnKPN. Wij zijn op de hoogte van dit probleem en proberen hier zo snel mogelijk een goede oplossing voor
te vinden, zodat u onze website weer optimaal kunt bezoeken.
Onze excuses voor het ongemak"

Hoe lang is zo snel mogelijk bij KPN???
 
Stalina
KPN verontschuldigd zich hier wel voor, maar het wordt niet opgelost en er is ook nog geen zicht op een oplossing.
Beetje jammer. Ik had van KPN toch wel hogere verwachtingen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'MijnKPN', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
MijnKPN storing? KPN Internet Storing : 4 14 dec 2011
kan niet inloggen op MijnKpn Frequently Asked Questions : 1 23 jul 2011
MIJNKPN: GEEN MOBIEL ABONNEMENT BESCHIKBAAR VOOR DIT NUMMER Algemeen : 6 11 jul 2011
INLOG problemen op MIJNKPN, en je hebt FireFox5? KPN Mobiel Storing : 4 24 jun 2011
mijnkpn geeft geen informatie Eigen netwerk : 2 16 dec 2010
Advertentie