obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken
Internet crash met specifieke applicatie
sanderos25
Hallo,

Jullie staan denk ik goed bekend want de KPN klantenservice heeft mij hierheen doorverwezen voor hulp bij mijn probleem.

Ik heb KPN glasvezel en de daarbij geleverde Experia Box V8, heerlijk ding, poorten zijn makkelijk te forwarden, half jaar niks geen problemen mee, tot vandaag..

1 spel(Mount & Blade Warband: Napoleonic Wars) heeft kortsluiting met het modem/router, zodra ik in een multiplayer spel probeer deel te nemen, crashed het internet voor een 3 a 4 seconden compleet met Interactieve TV. Dit probleem ontstond vanmorgen en heeft nog zich nog niet eerder getoond. Na overleg met de developers van de game en de community daarvan is eigenlijk naar voren gekomen dat het probleem zich zelden voordoet en afhangt van de router. Zij zeiden ook dat het mogelijk een soort onderliggende 'ruis' is dat dit probleem veroorzaakt

Aangezien ik dit probleem niet eerder had en wel de combinatie tussen de router en game was ik wat sceptisch maar desalniettemin contact opgenomen met KPN glasvezel klantenservice. Deze beste man vertelde mij dat mijn modem waarschijnlijk dus vandaag geupdate was aangezien er een update in de gang was en mijn modem vandaag aan de beurt zou kunnen zijn. Plotseling werd de aannemelijkheid dat het de router is een stuk groter, aangezien het eerder prima werkte en de firmware op het modem/router de enige veranderde factor zou kunnen zijn. Daarnaast leek het al de router doordat het internet in het gehele netwerk uitviel voor een paar seconden.

De Poort voor het spel is geopend, UPnP is ingeschakeld en meer heb ik eigenlijk niets veranderd aan de fabriekswaarden.

Dus nu richt ik mij tot u, is dit probleem te verhelpen en zo ja hoe?
 
jeroen3
Je kunt hem resetten naar fabrieksinstellingen en opnieuw configureren.
Dat wordt bij sommige routers sterk aangeraden na een update.
Ik ben niet van kpn
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Internet crash met specifieke applicatie', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
KPN DSL Signal Issue so no internet Opleveringsproblemen : 1 04 jun 2020
KPN DSL Signal Issue so no internet Helpdesk : 1 04 jun 2020
Heel erg traag internet..... KPN Internet Storing : 2 09 apr 2019
Geen internet op wifi KPN Internet Storing : 10 29 nov 2018
Internet opeens trager KPN Internet Storing : 5 04 jan 2018
Advertentie