obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld model en beschrijf je tip of truuk!
 Onderwerp afdrukken
Geen opname indicator Motorola 1853
arno k
Ik heb de vorige week de beschikking gekregen over de Motorola 1853. Een groot verschil in alles t.o.v. de 1960! Ik heb Alles-in-een Premium, dus incl. het Opnemen-pakket, Opnemen werkt feilloos, echter het valt me op dat de opname indicator op het kastje zelf (naast de HD indicator) niet brandt als ik aan het opnemen ben. Geen halszaak, maar ben toch benieuwd of dat zo hoort.
 
Henk2304
Laat ik je uit de brand helpen: met het Opnemen pakket worden opnames niet meer in je iTV-kastje gemaakt maar opgeslagen op de servers van KPN. Het opnemen kost dan ook geen bandbreedte, het afspelen dan weer wel. Ook bij de VIP1960 en 1963 (die ik heb ) brandt geen opname-indicator meer tijdens opnames met het Opnemen pakket. Een ander voordeel van dat pakket is dat je meerdere opnames gelijk (5 of 6 dacht ik) tegelijk kunt programmeren. Een nadeel is dan weer dat je geen tijdopnames kunt maken (zelf datum en tijd instellen) maar ook geen herhaalde opnames (elke dag om 20.00 uur het Journaal en elke werkdag om 20.00 GTST b.v.).
L8r, Henk
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen opname indicator Motorola 1853', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Werkt opname? Hardware instellingen : 4 10 sep 2019
Geen internet op wifi KPN Internet Storing : 10 29 nov 2018
Newsserver download via VPN geen verbindingen Algemeen : 8 14 jan 2018
Geen TV beeld gekoppelde router KPN Glasvezel diensten : 3 26 sep 2017
VGV7519 Geen Remote Management?? Snelheid : 5 10 jul 2017
Advertentie