Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
Interactieve TV en AV receiver
|
|
collin |
Geplaatst op 22 January 2013, 14:39
|
Activiteit » Middelburg » 4331CA » Alles-in-1 Standaard » ExperiaBox ZTE » experdiabox » Interactieve TV Berichten: 1 Lid sinds: 22 Jan 2013 |
In dit forum het nodige gelezen over het aansluiten van de ITV (motorola 1960) aan een AV receiver. Ik heb KPN - HDMI - TV voor beeld en KPN - TOSLINK - DENON receiver voor geluid. Hierdoor hoef ik namelijk niet de receiver verplicht aan te zetten om tv te kunnen kijken en ook eventueel radio kunnen luisteren zonder de TV aan te zetten. Dit is zo gedaan omdat ik dat in het forum zo terug heb gevonden. Het werkt alleen niet. Als ik via een Tulp aansluiting dit doe werkt het wel, maar dan met analoog signaal ? De toslink is splinternieuw en doet het volgens mij ook gewoon. ?? Wie helpt mij? Automatisch samengevoegd met vorige post op: januari 22 2013 21:38:51: opgelost. draadje dicht Gewijzigd door collin op 22 January 2013, 20:38 |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Interactieve TV en AV receiver', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Wel interactieve tv geen internet. | Helpdesk | : 2 | 10 Mar 2017 |
interactieve tv | Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV | : 2 | 16 Feb 2017 |
regelmatig storing interactieve tv | KPN Televisie Storing | : 2 | 16 Feb 2017 |
suse en interactieve tv | Algemeen | : 2 | 03 Nov 2016 |
Gaat de interactieve TV ontvangst af van mijn internetbandbreedte | KPN Glasvezel diensten | : 7 | 13 Mar 2016 |
Advertentie