obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen telefoonverbinding, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
Een week geen internet en tv
tsativa
Gisteren zat ik tv te kijken. En plots had ik geen beeld. Ik checken en dus ook geen internet. Zelfs modem en Expedia box gecheckt. Maar geen signaal. Gereset. Nee nog steeds niet. Gebeld met KPN. En via medewerker gereset. Lukt ook niet. Blijkt geen signaal. Blijkt dat de hub(stekker) eruit ligt .Er moet een monteur komen en U rekent er maar op het duurt een week. Lekker dus. Een fout van KPN kun je een week niet internetten en tv kijken. Ook bij KPN winkel werd ik slecht geholpen. Echt afgesnauwt. Kan iemand mij uitleggen waarom het bijna een week moet duren voordat iemand een stekker in een stopcontact in kan doen? Gaat er maar 1x in de week iemand Naar verdeelkastje ofzo? ik werk nu op een oud toestel telefoonscherm. erg vervelend om te typen.
 
KaPteiN
Opdracht bonnetje, wachten op goedkeuring, doorsturen naar technische dienst, technische dienst plant monteur in. Zijn voor het overgrote deel op vakantie, de monteurs die wel inzetbaar zijn hebben nog ander werk liggen.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Een week geen internet en tv', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
KPN DSL Signal Issue so no internet Opleveringsproblemen : 1 04 jun 2020
KPN DSL Signal Issue so no internet Helpdesk : 1 04 jun 2020
Heel erg traag internet..... KPN Internet Storing : 2 09 apr 2019
Geen internet op wifi KPN Internet Storing : 10 29 nov 2018
Newsserver download via VPN geen verbindingen Algemeen : 8 14 jan 2018
Advertentie