obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld hier alles in relatie tot diensten van KPN, zoals televisie, telefonie, video on demand, etc.
 Onderwerp afdrukken
KPN glasvezel wijziging per 24-1-13, kosteloos opzeggen mogelijk
KaPteiN
Omdat KPN op 24 januari 2013 de zenderpakketten wijzigt is het vanaf nu tot 24 januari mogelijk om GRATIS en PER DIRECT van je Glasvezelpakket af te komen. Dit doe je gewoon door te bellen naar 0800-0404 en te zeggen dat je wilt annuleren in verband met de wijzigingen in het zenderpakket van Interactieve TV.

Bron: http://www.kpn.com/prive/tv/interacti...gingen.htm, Tabje "Veelgestelde Vragen"

Quote

Mag ik mijn contract opzeggen naar aanleiding van de wijzigingen?

In verband met de wijzigingen bij Interactieve TV heb je het recht om uw abonnement inclusief Interactieve TV tot 24 januari 2013 kosteloos te beëindigen. Dit geldt niet voor klanten met een abonnement op Digitenne.


Quote

Waar kan ik terecht om mijn contract kosteloos te beëindigen?

Je kunt je contract beëindigen via onze Klantenservice. Bel gratis 0800-0402. Wij zijn 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar. Heb je KPN Glasvezel? Bel dan gratis 0800-0404.


Tip vanaf het glasvezel gebruikers forum, Ook helemaal klaar met KPN Glasvezel? Zeg voor 24 januari gratis op als je ook ITV hebt!

Met dank aan: EvenHelemaalWeg
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
duifje22
Gelijk opgezegdBye-happy
 
limbodfl
Heb net 2 dagen glasvezel en ben er al helemaal klaar mee!!!!!! Kan ik ook opzeggen? Heb een contract voor een jaar dus eigenlijk pas in 2014 zou ik ervan kunnen!!!!
 
NickH
Nee, om hiervoor in aanmerking te komen had je voor 24 januari al een pakket moeten hebben. Je kunt het wel proberen, niet geschoten is altijd mis Wink
 
limbodfl
Ik heb op 15 februari contract getekend. Ze hebben pas op 14 januari 2013 alles geactiveerd. Maar ik wil er nu vanaf. Maak ik kans? Contractduur is één jaar staat in de voorwaarden!!
Echt spijtig dat ik heb gekozen voor kpn.
thx voor de reply!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'KPN glasvezel wijziging per 24-1-13, kosteloos opzeggen mogelijk', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
(WAARSCHUWING) Denk 2 x na voordat je kiest voor glasvezel van KPN KPN Glasvezel diensten : 4 19 dec 2019
Ervaringen glasvezel internet & TV KPN Algemeen : 2 22 nov 2017
Inloggen via persoomlijk IP adres en specifieke website niet mogelijk KPN Internet Storing : 14 25 apr 2017
Over van KPN Glasvezel (met eigen router/switch) naar ADSL KPN met eigen modem/router : 2 08 mrt 2017
Experiabox V10 KPN Glasvezel en RT-N66U Eigen netwerk : 4 12 okt 2016
Advertentie