obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Synchroniseren opnemen TV met ITVOnline
mattheij
Ik heb sinds anderhalve week KPN Glasvezel.
Alles werkt prima.
Alleen wat ik opneem met de PC via ITVOnline kan ik niet afspelen op TV aangezien deze opname hier niet zichtbaar is.
Indien ik een opname inplan via TV, dan is deze wel zichtbaar op de PC via ITVOnline.
Hier kan ik zelfs de opname verwijderen, waarna hij ook op de TV verwijdert wordt.
Heeft iemand ook dit probleem (gehad)?
Weet iemand hier een oplossing voor?
KPN is nog zoekende.
 
cuore verde
Hoi Matthij,

Om een beter beeld te krijgen van het probleem, heb ik meer informatie nodig.
Een paar vragen;
- Welk abonnement heb je, en welke extra opties.
- Ben je overgestapt van "alles in een" over koper naar "alles in een" over glasvezel van Kpn.
- Zijn er tussentijds aanvragen geannuleerd en nieuwe aanvragen aangemaakt voordat de installatie van de experiabox was voltooid.
- Welk type tv tuner gebruik je.
- Het merk en model van je mobiele telefoon en welk besturingssysteem en versie de telefoon heeft.
Misschien dat ik je dan iets zinnigs kan vertellen over het probleem.

Groeten.....
Het oude P.T.T. logo als een stukje nostalgie voor alle liefhebbers van KPN.
 
Ramirah
Ik heb precies hetzelfde probleem, maar ik kan wel de een of andere opname die ik met de tablet opgeef wel op de televisie in de lijst opnames terugvinden.

Verder nog 2 vragen: hoeveel programma's kan je eigenlijk tegelijkertijd opnemen en kan je naar een ander programma kijken terwijl je iets anders opneemt.

Bedankt voor een antwoord!Wink
 
Ramirah
Bedankt Novellmann voor je antwoord. wat mij betreft heb ik de oplossing gevonden voor het probleem:

Alleen wat ik opneem met de PC via ITVOnline kan ik niet afspelen op TV aangezien deze opname hier niet zichtbaar is.
Indien ik een opname inplan via TV, dan is deze wel zichtbaar op de PC via ITVOnline.
Hier kan ik zelfs de opname verwijderen, waarna hij ook op de TV verwijdert wordt.
Heeft iemand ook dit probleem (gehad)?
Weet iemand hier een oplossing voor?

Via ITVOnline heb je toegang op de HD zenders op je TV wel. In mijn geval is het zo, dat ik de gewone niet HD zenders heb verborgen op mijn lijst op de TV. Zodra ik met de tablet of de phone opneem dan wordt de opname opgeslagen op de NIET HDzender en is dus ook op de TV niet te zien. Zodra je deze zenders wel zichtbaar maakt op je TV kan je ook de opnames zien.

Dus misschien is dit bij anderen ook het geval. Nu werkt namelijk alles perfekt.Thumbs Up
 
mattheij
Bedankt Ramirah, voor dit antwoord. De zenders waren inderdaad geblokkeerd, omdat de HD zenders de voorkeur hebben. Nu zie ik inderdaad alle opgenomen programma's. Echter ik vind dit niet perfect. Het lijkt me logisch, dat als je opneemt dit de HD zenders moeten zijn. Dus de volgende vraag is: Hoe kan ik via ITVOnline de HD zenders opnemen?
 
Ramirah
Beste mattheij,
er zijn maar een beperkte aantal zenders beschikbaar via interactive tv online, helaas zitten de HD zenders daar niet bij. Dus deze moet je via de TV instellen voor opname.
Succes verder! !Wink
 
arjandevries
Hoi

Misschien een ander probleem of toch jiet.
Ik neem op beneden. Boven zie ik de onames niet.
Hoe kan dat?
 
Ramirah
Beste arjandevries,
heb je boven op de ontvanger misschien en eigen zenderlijst ingesteld?
Kan je in de programmagids boven dezelfde zenders zien als beneden?
 
arjandevries
Opnieuw opstarten (power off) deed de truuk...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Synchroniseren opnemen TV met ITVOnline', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Email mappen synchroniseren tussen Webmail en Outlook 2016 Helpdesk : 1 24 feb 2017
Dagelijks/wekelijks opnemen - niet serie Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 1 12 aug 2016
Opnemen met teletekst Helpdesk : 2 21 okt 2015
Windows 10 itvonline Helpdesk : 1 05 aug 2015
Na opnemen telefoon niets te horen KPN Telefonie Storing : 6 06 feb 2015
Advertentie