Onderwerp bekijken
WiFi, draadloos internetten
Itv net buiten ontvangst draadloze verbinding
|
|
Jhschippers |
Geplaatst op 18 November 2012, 14:12
|
Activiteit » Harkema » 9281sc » ExperiaBox ST780 WL » Interactieve TV Berichten: 2 Lid sinds: 18 Nov 2012 |
Hallo, Mijn ontvanger staat net buiten het draadloze netwerk. Hoe kan ik dit draadloos houden? En toch een goed ontvangst! Groet, Jh Schippers |
|
|
ricardobrock |
Geplaatst op 19 November 2012, 10:14
|
Activiteit » Rotterdam » 3083LC » Cisco 887VA » Interactieve TV Berichten: 53 Lid sinds: 09 Nov 2012 |
Goedemorgen JH Schippers, Even een vraag, bedoel je draadloze netwerk in de zin van Wifi, of draadloze netwerk via PowerLAN (Ethernet over stroom / bekende witte KPN adapters). Mocht je te maken hebben met WIFI kan ik je zeker de PowerLAN adapters adviseren, KPN levert ze ook echter vindt ik ze te duur voor wat je krijgt. Mocht je ze zelf aanschaffen adviseer ik je Sitecom. http://www.sitecom.com/homeplug-200-mbps-plus-socket-dual-pack/p/853 Mocht je nog vragen hebben hoor ik het graag. Met vriendelijke groet, Ricardo Brock Met vriendelijke groet / Kind regards,
Ricardo Brock Zoek je kwaliteit hosting voor een betaalbare prijs? Bekijk het aanbod op www.go-trex.nl |
|
|
Jhschippers |
Geplaatst op 19 November 2012, 17:48
|
Activiteit » Harkema » 9281sc » ExperiaBox ST780 WL » Interactieve TV Berichten: 2 Lid sinds: 18 Nov 2012 |
Hallo Ricardo, Bedankt voor je snelle reactie. Het om een draadlos netwerk en niet om wifi. Wat dan te doen?? Gr Jh Schippers |
|
|
jeroen3 |
Geplaatst op 19 November 2012, 19:25
|
Expert » Alles-in-1 Standaard » ExperiaBox ZTE » Interactieve TV Berichten: 321 Lid sinds: 15 May 2010 |
Je kan proberen een kabel te leggen en/of een ander te stopcontact gebruiken. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Itv net buiten ontvangst draadloze verbinding', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
WIFI verbinding | Algemeen | : 2 | 30 Apr 2022 |
Verbinding valt regelmatig weg | Algemeen | : 2 | 09 Feb 2021 |
DVS1200 buiten gebruiken | Algemeen | : 2 | 24 Jul 2020 |
slechte wifi verbinding op 1 PC | WiFi | : 4 | 18 Jan 2018 |
vpn verbinding | Hardware instellingen | : 2 | 13 Jan 2017 |
Advertentie