obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN Digitenne & Interactieve TV [IPTV] » KPN Televisie Storing
Geen televisie, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
Neem geen Interactieve tv van kpn!
Loessie
Ik ben helemaal hopeloos, vorige maand al 3 weken geen interactieve tv en internet gehad en gisteren viel weer zomaar de tv uit. Ik zat op de bank tv te kijken en ineens doet hij het niet meer. Nu nog steeds niet. Alles opnieuw opstarten en resetten werkt niet, ik weet echt niet meer wat ik moet doen. Gelukkig doet deze keer het internet het nog wel, maar ik ben benieuwd voor hoe lang.. Vorige maand veel frustatie gehad door een heel slechte service en lange wachttijden (niet terug gebeld worden door een monteur als dat wordt beloofd, steeds verhaal opnieuw uitleggen na lang gewacht te hebben en te veel moeite om geld terug te krijgen.)

IK raad iedereen die dit leest af om interactieve tv van KPN te nemen!! Ik ga overstappen, want ikk heb nog nooit zoveel problemen met iemand / een bedrijf gehad als met kpn. Echt... Aargh! Word er zelfs depressief van en chagrijnig. Gelukkig mag ik overdag naar mijn werk.

Dus, iemand tips? Ziggo of UPC?

Alvast veel dank voor jullie reacties/tips!

Groet,
Loessie
 
Henk2304
Ziggo of UPC, inderdaad één van de twee. Keus heb je niet, want óf je woont in Ziggo gebied óf in een UPC-gebied.
Gelukkig heb ik geen problemen met TV, internet of bellenSmile dus ik kan kiezen, KPN of Ziggo. Voorlopig hou ik het maar op KPN.
L8r, Henk
 
Lucas28
Op de kabel is er helemaal geen concurentie, want er is maar in het gebied waar je woont maar één kabelaanbieder.

Zelf ben ik ook niet zo'n liefhebber van internet-TV omdat internet nog wel eens wil uitvallen.

Maar behalve internet TV is er nog een andere oplossing, namelijk digitenne. Dat wordt gewoon 'free to air' uitgezonden en is te ontvangen zoals FM-zenders op een transistor radio. De kans dat het signaal uitvalt is dan ook minimaal.
 
Henk2304
Behalve als ze zendmasten laten ontploffen (zoals vorig jaar) Shock
L8r, Henk
 
Alex70
Canaal Digitaal.
 
HermanM
Probeer eens een andere aansluitkabel. Bij mijn installatie; eerst uitgeprobeerd, en nadat ik de kabel via de kruipruimte aan had gesloten, geen tv signaal meer.
Kabelverbindingsprobleem! Werkt nu allemaal PERFECT!Cheer
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Neem geen Interactieve tv van kpn!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen internet op wifi KPN Internet Storing : 10 29 nov 2018
Newsserver download via VPN geen verbindingen Algemeen : 8 14 jan 2018
Geen TV beeld gekoppelde router KPN Glasvezel diensten : 3 26 sep 2017
VGV7519 Geen Remote Management?? Snelheid : 5 10 jul 2017
Wel interactieve tv geen internet. Helpdesk : 2 10 mrt 2017
Advertentie