obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken
Logfiles ZTE H220N
NickH
Hoi, ik zit met een paar vragen.

1: Houdt de ZTE H220N logfiles bij? ik kan ze namelijk niet vinden
2: Zo ja, registreert die logfile ook aanvallen zoals DDOSses? (met IP's van de attackers het liefst)
3: Hoe kom ik bij die logfiles?

bvd, Nick

*ben er trouwens niet zeker van of ik dit in de juiste sectie geplaatst heb, maar hier paste mijn vraag volgens mij het meeste bij.
 
jeroen3
Hij maakt ongetwijfeld logfiles.

Je mag er alleen niet bij. De statistieken kun je wel zien, maar die had je al wel gevonden, denk ik?
 
NickH
Ja die had ik inderdaad gezien. Thanx voor je antwoord. Ik ga eens even rondvragen of iemand custom firmware voor dit stomme ding heeft haha.
 
jeroen3
Mocht je er een tegenkomen.
Ik ben ook geïnteresseerd.

Het inladen met JTAG is geen probleem voor mij. (zoals dat met de tg789vn kon)
 
NickH
Ik moet je teleurstellen Wink Niks gevonden tot nu toe. Ik ga even ZTE raadplegen om te kijken of ik misschien wat meer kan sleutelen in de H220N dan nu lijkt.
 
NickH
Laat maar zitten.. Was vergeten hoe moeilijk het communiceren is met klantenservices...

"i would like the product manual of the H220N"
-"sure, register to our website and find it"
".. I did, i cant find it, thats why i contact you. Can you send it in an email?"
-"sure, just register to our website and find it yourself"
ZTE
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Logfiles ZTE H220N', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Portforwarding H220N Snelheid : 3 06 mrt 2015
VOIP bellen met Gigaset N300A-IP icm H220N V10 werkt niet Frequently Asked Questions : 2 25 dec 2014
Poort openen in Z|XV10 H220N Hardware instellingen : 7 27 okt 2014
Handleiding Poortforwading ZTE H220N - IP camera - Webserver Hardware instellingen : 7 24 okt 2014
ZTE H220N: Poorten openzetten! Hardware instellingen : 10 24 okt 2014
Advertentie