obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Zoek eerst hier of je een oplossing kunt vinden voordat je begint te posten!
 Onderwerp afdrukken
kpnvandaag -geen indeling mogelijk
verh4781
dit item is een tijd(je) geleden aan de orde geweest, en ik heb van alles geprobeerd ,t/m klantenservice kpn, laatste advies :heeft te maken met virusscanner.bij mij microsoft security essentials. ik heb iets stoms gedaan op/met mijn computer, weet niet meet wat maar blijft lastig.
vanavond met google chrome kpnvandaag opgeroepen en daar werkt het wel maar nog steeds niet met I.E.
wie helpt mij svp.
m vr gr
verh4781
 
KaPteiN
Misschien staat javascript uit in IE.

Zie je midden bovenop deze site (net onder de header) deze text?

Quote

Oeps! JavaScript ontbreekt!
Uw Web browser heeft JavaScript uitstaan of ondersteund geen JavaScript.
Om deze website optimaal te kunnen zien dient u JavaScript aan te zetten in uw Web browser en/of Firewall.

Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'kpnvandaag -geen indeling mogelijk', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Inloggen via persoomlijk IP adres en specifieke website niet mogelijk KPN Internet Storing : 14 25 apr 2017
Is bestaand netwerk mogelijk achter Experiabox v9? Eigen netwerk : 10 11 jun 2015
analoge telefonie mogelijk met VDSL-modem? KPN met eigen modem/router : 10 19 dec 2014
http//www.kpnvandaag.nl Algemeen : 2 03 mrt 2013
KPN glasvezel wijziging per 24-1-13, kosteloos opzeggen mogelijk KPN Glasvezel diensten : 5 16 jan 2013
Advertentie