obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld model en beschrijf je tip of truuk!
 Onderwerp afdrukken
Radiostilte in Rotterdam
Lucas28
Vorige week viel de TV-zender in Rotterdam uit. Het gaaat hier om digitenne.

En vandaag heb ik vanaf 20:30 geen ontvangst meer van publiekszenders (Ned 1,2 en 3 en Regiozender) in Zoetermeer.
Bij mijn weten zit deze groep zenders op dezelfde frequentie. Er is dus een frequentie uitgevallen in onze regio.

Zij er ook andere regio's waar dit het geval is?

Automatisch samengevoegd met vorige post op: november 06 2012 09:32:08:
Vandaag zijn RTL4 en andere commerciele zenders niet beschikbaar. Dit al vanaf 's-morgens 08:00 of eerder. Gezien het tijdstip zou het om werkzaamheden kunnen gaan, maar dat wordt nergens bekendgemaakt.

Natuurlijk is een zenderuitval op dit tijdstip minder erg dan in 'prime time'. Erger is dat het hier gaat om zenders die in het betaalde abonnement zitten.

De storing op 24-10 duurde slechts 35 minuten. Ik zal in de gaten houden hoe lang het deze keer duurt. Ook ben ik benieuwd of de storing zich beperkt tot Zoetermeer of dat een groter gebied is uitgevallen.

PS: Het signaal was vanaf 09:17 weer beschikbaar.
Gewijzigd door Lucas28 op 06 november 2012, 09:32
 
van Bergenhenegouwen
Ik heb een storing op Nederland 2, het is een regelmatig terugkerende "flip" ca 1 keer per minuut. De storing komt niet voor op andere kanalen.

Ik ontdekte de storing gisteren (donderdag) en ook vandaag is het niet opgelost.

Het ligt niet aan mijn apparatuur want in de slaapkamer op het andere toestel met een andere antenne is er dezelfde storing.
 
Lucas28
Eens even gecheckt, en ja, die storing heb ik ook. Ik ben benieuwd hoe groot het gebied is waar de storing toe slaat.

Omdat er niemand op mijn meldingen reageert begon ik me al zorgen te maken.

Je zou toch zeggen dat het ook in het belang van de provider is dat storingen gesignaleerd worden, dan kunnen zij daar actie op ondernemen.

Ik begon al om te zien naar een andere provider.
 
van Bergenhenegouwen
Een andere provider? niets voor mij man.
Ik woon op het land en had nooit een kabelaansluiting. Voordat er digiternne was kon ik alleen Nederland 1, 3 en 3 ontvangen op mijn dakantenne.
Pas toen digitenne werd ingevoerd kon ik een heel pakket ontvangen, gewoon met dezelfde dakantenne. Dat was een hele vooruitgang!

Storingen heb ik ook niet, er komen nooit brommers op mijn landgoed.
Je snapt dat ik wel tevreden ben over digitenne.

En een schotel staat niet op een landhuis.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Radiostilte in Rotterdam', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Storing KPN legt metro Rotterdam en 112 plat KPN Nieuws : 1 27 jul 2011
Belangrijke informatie voor klanten in de regio Eindhoven, Rotterdam en Arnhem voor het weekend van Werkzaamheden : 4 09 apr 2010
Advertentie