obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN Digitenne & Interactieve TV [IPTV] » KPN Televisie Storing
Geen televisie, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
Geen EPG BBC1/2
Henk2304
Al sinds 9-10-2012 is er geen EPG-info meer voor BBC1/2. Dit betekent ondermeer dat je van deze zenders niets meer kunt opnemen via het Opnemen pakket. Ik heb de storing gemeld en inmddels heeft de KS ontdekt dat het landelijk is en is mijn "privé"-storing "opgelost" Sad Wanneer ze het gaan oplossen, geen idee.
Hier wreekt zich dus het ontbreken van de functie tijdopname in het Opnemen pakket. Met een tijdopname kun je zelf datum, zender en begin- en eindtijd instellen en heb je daarbij de EPG niet nodig.
L8r, Henk
 
Pakelekia
Een week lang geen EPG info en vandaag pas geeft KPN aan dat er een storing is!
Zeer vervelend dat ik bepaalde programma's welk ik volg niet kan opnemen wanneer ik niet thuis ben, heb geen andere optie dan het opnemen pakket want een tijd instellen is niet mogelijk met mijn ontvanger.
Toen ik de melding deed kreeg ik te horen dat de fout bij bbc lag, toch vreemd als andere providers de prog. info wel blijven krijgen!
 
Henk2304
Wat een onzin, want de EPG op Digitenne (ook KPN) doet 't gewoon. Dus niks probleem bij BBC, alleen bij iTV van KPN.
Overigens deed zojuist de EPG op BBC2 't weer, hopelijk blijft dat zo. Nu BBC1 nog.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: oktober 20 2012 10:50:19:
Sinds een paar dagen doet ook de EPG van BB1 het weer.
Gewijzigd door Henk2304 op 20 oktober 2012, 10:50
L8r, Henk
 
Pakelekia
Eindelijk - heeft lang geduurd! :D
Gelukkig is er bbc i-player, programma's die ik echt niet wilde missen keek ik op mijn laptop, alleen ging dat soms moeizaam, kreeg af en toe de mededeling "not enough bandwith"; merkte ik dat de internet verbinding wel wat trager was op zulke momenten.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen EPG BBC1/2', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen internet op wifi KPN Internet Storing : 10 29 nov 2018
Newsserver download via VPN geen verbindingen Algemeen : 8 14 jan 2018
Geen TV beeld gekoppelde router KPN Glasvezel diensten : 3 26 sep 2017
VGV7519 Geen Remote Management?? Snelheid : 5 10 jul 2017
Wel interactieve tv geen internet. Helpdesk : 2 10 mrt 2017
Advertentie