obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Voor Planet en HetNet klanten » HetNet
Voor van oudsher HetNet gebruikers. HetNet is per 1 november 2009 opgeheven. De diensten worden voortgezet onder de KPN noemer. hetnet.nl.
 Onderwerp afdrukken
freeler.nl,hetnet.nl, en daarna kpn.nl ellende
reindu
Ik stam uit de tijd van freeler.nl. Achtereenvolgens is die overgenomen door hetnet, daarna kpn. Ik wilde gewoon mijn email adres houden. Dat kan, ik mail nog steeds met freeler.nl. Maar het contact met de kpn geeft wel problemen. Het bleek enige tijd geleden, dat mijn rekeningen al jaren gestuurd werden naar hetnet.nl, een email account wat ik nooit gebruikt heb. Ook mijn gegevens bij mijnkpn geven steeds problemen. Meestal kom ik niet in de site, ook de helpdesk redt het niet.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'freeler.nl,hetnet.nl, en daarna kpn.nl ellende', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Hetnet Homepage Wizard verdwenen? HetNet : 3 18 mei 2012
Wegvallen beeld en daarna geen geluid KPN Televisie Storing : 6 18 mei 2012
I-pad postbus hetnet Algemeen : 1 05 nov 2011
Glasvezel ellende en KPN service KPN Glasvezel diensten : 5 18 okt 2011
HetNet: door Outlook weggekaapte mails terug te vinden bij Netmail? Eigen netwerk : 7 11 feb 2011
Advertentie