obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken
VPN verbinding maken met Arcadyan VGV7519
marcable
Tot voor kort lukte het mij om met de Experiabox (Arcadyan VGV7519) een VPN verbinding te maken met mijn werk. Ik had daarvoor de uPnP aangevinkt en toen werkte het.
Nu heb ik recent de modem opnieuw geinstalleerd en het leek alsof de modem ging updaten (het is nu Firmware Version:02.00.122v2). Sindsdien krijg ik geen verbinding meer via VPN. En ik het uPnP weer aangevinkt.

Iemand enig idee wat ik nog anders zou kunnen doen?
Weet iemand of er iets is veranderd met de modem recent (in een update misschien)?
 
androidmike
Ik heb denk ik hetzelfde probleem, maar zeker ben ik niet. Ik probeer mijn android telefoon te verbinden met mijn NAS welke een VPN server kan zijn.
Het is echter de eerste keer dat ik uberhaupt probeer een VPN verbinding op te zetten, dus wellicht doe ik iets anders fout.
Poorten doorzetten lukt me echter wel, dus dat is niet mijn probleem. Op mijn eigen WIFI netwerk kan ik wel een VPN opzetten, maar daar vind ik het nu net het minst spannend.

Mocht iemand een oplossing weten dan hoor ik het graag.

Edit: ik heb de DMZ gebruikt en kan dan wel een VPN verbinding maken, maar voel mij daar niet prettig bij. Volgens mij staat mijn poort nu open naar mijn NAS. Opmerkingen?

Automatisch samengevoegd met vorige post op: oktober 10 2012 20:35:58:
DMZ was het dus niet.
Ik kan wel via 3G inloggen, maar niet op een publieke Wifi. Ligt het dan aan fee lokale Wifi of aan de router?
Gewijzigd door androidmike op 10 oktober 2012, 20:35
 
jeroen3
Je kunt VPN Passthrough uitschakelen in routers en dan is het niet meer mogelijk om IPSec/PPTP/L2TP te gebruiken. Je kunt dan SSL proberen, maar dat is niet bepaald gemakkelijk in te stellen. Mogelijk niet eens ondersteund.
Ik heb het nog niet meegemaakt op public wifi, maar ik kan me voorstellen dat zoiets gebeurt.

*In kpn modems staat dit gewoon aan
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'VPN verbinding maken met Arcadyan VGV7519', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
WIFI verbinding Algemeen : 2 30 apr 2022
Verbinding valt regelmatig weg Algemeen : 2 09 feb 2021
slechte wifi verbinding op 1 PC WiFi : 4 18 jan 2018
VGV7519 Geen Remote Management?? Snelheid : 5 10 jul 2017
vpn verbinding Hardware instellingen : 2 13 jan 2017
Advertentie