obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Interactieve TV is digitale televisie met interactieve mogelijkheden. ITV heeft een uitgebreid aanbod van tv- en radiozenders, films en informatiediensten. ITV heeft haarscherp beeld en perfect geluid.
 Onderwerp afdrukken
Teletekst werkt niet meer
Josf
Als ik op het knopje van de afstandsbediening druk voor teletekst gebeurt er niets. Is er iets bekend van een storing of is hier eventueel iets aan te doen?
Ik heb een experiabox, het type kan ik zo snel niet vinden.
 
cuore verde
Hoi,

Je kunt proberen de itv afstandsbediening opnieuw in te stellen. Menuknop op de witte a.b. ingedrukt houden tot het lampje 2x rood knippert, geef dan de twee-cijferige code voor jouw merk tv (pag 84 in het boekje "interactieve tv"), en houdt dan de tv-uit knop ingedrukt tot de tv uit gaat, laat dan de tv-uit knop los.
Probeer nu of de knop nu wel werkt, dit kun je herhalen totdat het rode lampje op de a.b. vanzelf 2x rood knippert tijdens het ingedrukt houden van de tv-uit knop zonder dat de tv uitgaat.

Als het bovenstaande niets opleverd, kun je op www.kpn.com nog zoeken naar een individuele code voor jouw tv toestel. Vul in de zoekbalk iets met afstellen a.b. voor interactieve tv in, daar staan beide typen afstandsbedieningen. Vink jouw a.b. aan en vink nee aan, dan kun je daarna op merk en model zoeken.

Succes......
Het oude P.T.T. logo als een stukje nostalgie voor alle liefhebbers van KPN.
 
Josf
Dank u voor uw antwoord.
Ik heb in mijn gebruiksaanwijzing alleen 3-cijferige codes staan. Op de zoeker van KPN wordt mijn type samsung tv niet gevonden.
 
cuore verde
Hoi,

Als het om het oude model afstandsbediening gaat, (met groene toetsen in het midden) zou ik bellen met de klantenservice voor een nieuwe afstandsbediening, misschien dat die wel werkt.
Voor de duidelijheid de eerdere uitleg geldt voor de nieuwe dunne afstandsbediening.
Voor de oude afstandsbediening is het afstemmen ook anders.
Wat waarschijnlijk nog wel werkt is de teletekst knop op de afstandsbediening die bij de tv hoort.
Dus alleen voor het in, en uitschakelen van de teletekst en het verzetten van de pagina's met de witte afstandsbediening.

Succes....
Het oude P.T.T. logo als een stukje nostalgie voor alle liefhebbers van KPN.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Teletekst werkt niet meer', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Mobielnummer UK wordt niet herkent KPN Mobiel Storing : 2 30 apr 2022
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
Werkt opname? Hardware instellingen : 4 10 sep 2019
Kan app niet meer gebruiken Hardware instellingen : 8 02 dec 2018
Netflix niet op beide TV's Hardware instellingen : 10 14 aug 2018
Advertentie