obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Een uitdagend probleem met dongel in Maasland
wimco
Aardige mensen bij KPN, zeker, geen kwaad woord over maar niemand kan of wil me echt helpen dus hierbij een schreeuw om hulp. Mijn dongel werkt niet meer, om de paar minuten stop hij ermee. 10 keer gebeld met kpn, uiteindelijk kreeg ik nieuwe dongel. mijn hoop was na 5 minuten al ten gronde, hetzelfde probleem. Thuis deed dezelfde dongel en zelfde computer het wel, vreemd. na een week thuis aan het werk gegaan te zijn dacht ik het weer op het werk te proberen, ging 2 weken goed daarna hetzelfde probleem. Lag aan de mast en of u ( als bedrijf ) maximaal 4 WEKEN wilt wachten tot monteur aan de mast is geweest, o ja, we kunnen u het niet laten weten wanneer hij geweest is.. kpn laat een bedrijf gewoon 4 weken wachten?? moet je eens over nadenken beste medebedrijven !!. Goed na 4 weken geen oplossing. Moest aan de instellingen liggen en moest naar de winkel. De kpn winkel: Ik kan niks voor u doen, Ik zeg ik ben een bedrijf, kan niet zonder internet. De winkel: Ik kan niks voor u doen, ga maar naar Barendrecht, naar een andere winkel. Ik naar barendrecht en wat ik al vermoede, dongel deed het perfect. bellen met KPN. Hier wist de kpn heel erg innovatief mee om te gaan. We zullen uw contract kosteloos stoppen. Knap werk kpn, daar los je echt een probleem mee op, althans die van kpn want dan zijn ze van me af. Ik radeloos en weer met computer en dongel naar huis om te werken, heej wat nu. In de computer hetzelfde probleem, dan in de laptop proberen, weer hetzelfde probleem. Ligt het toch niet aan mijn computer. Weer kpn bellen, zou er misschien ene monteur langs kunnen komen om te kijken wat het probleem nu eigenlijk is? een monteur ?? dat ik het durfde te vragen !! nee hoor, ontbinden die handel en dat ik dan zonder internet zit, ach who cares. kpn in ieder geval niet. Ik zit in een sitauatie dat ik alleen via 'Mobiel"kan internetten. Nu in totaal 35 !! keer met kpn gebeld, gelukkig heb ik ook alles genoteerd en opgeschreven zodat ik naar een aantal klachtenprogramma's kan stappen op tv maar wil ik dat wel? nee tuurlijk niet maar ja kpn helpt me ook niet dus toch maar doen of is er iemand in Nederland die ik hierbij in mijn laatste oproep misschien weet wat er aan de hand is?

met vriendelijke groet

Wentink te maasland
 
jeroen3
Het kan natuurlijk zijn dat je net niet genoeg bereik hebt. Of dat de masten teveel te verwerken hebben.
Aangezien dat nogal ingrijpende en complexe maatregelen met zich mee neemt kan je zomaar een monteur laten spelen bij een mast.
Eerst zit Wimco zonder internet, en ineens zit heel het dorp zonder dekking. Dat is ook weer niet netjes.

Verder kunnen telefoons vaak ook internet doorgeven aan laptops e.d. verdiep je daar ook is in.

Ondertussen is het volgens mij beter als je een "Dongel" van een ander netwerk afneemt, dus T-mobile of Vodafone. Of dochters daarvan.
Dan weet je zeker dat je niet via de kpn frequenties hoeft, en neemt de kans op herhaling van dit probleem af.

Succes
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Een uitdagend probleem met dongel in Maasland', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Experia V10 main netwerk wifi probleem WiFi : 2 30 sep 2019
probleem met linksys wrt54g2 1 na update van adsl naar vdsl Routers : 1 16 okt 2017
Probleem Experia Box V8 Eigen netwerk : 5 08 aug 2016
Decoder oorzaak synchronisatie probleem met geluid KPN Glasvezel diensten : 3 15 apr 2016
switch plaatsen v9 probleem firmware KPN met eigen modem/router : 11 06 jun 2015
Advertentie