obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geef hier je wensen aan. Wat ontbreekt er?
 Onderwerp afdrukken
Mogelijkheid tot het doen van voorstellen ivm de site
barman
Mss een onderwerp aanmaken waar je voorstellen kunt posten ivm de site? ik weet niet onder welke categorie dat zou vallen
 
KaPteiN

Quote

barman schreef:

Mss een onderwerp aanmaken waar je voorstellen kunt posten ivm de site? ik weet niet onder welke categorie dat zou vallen


Voor wat betreft deze site zit je in het goede forum onderdeel: " Wat ontbreekt er op dit forum?"

Wat zou je willen voorstellen?
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
puccini
Deze site is erg rommelig en zo onoverzichtelijk een goede sitebouwer zou hier eens aan de gang moeten gaan.
 
KaPteiN
Helaas ben ik geen sitebouwer. Deze website maakt gebruik van PHP-Fusion, een open source CMS. Ik moet het doen met de mogelijkheden die deze software biedt.

Weliswaar kan ik (kleine) veranderingen hierin aanbrengen.

Ik ben het met je constatering eens dat het rommelig is. Vaak worden de onderwerpen niet in de goede sectie geplaatst.

De crew vrijwilligers hier is klein, we kunnen wat dat betreft zeker hulp gebruiken.
Iedereen die mee wil helpen kan me een Persoonlijk Bericht sturen.

Verder zijn ideeën om het overzichtelijker en minder rommelig te maken welkom.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Mogelijkheid tot het doen van voorstellen ivm de site', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
mogelijkheid van open netwerk met macfilter WiFi : 7 30 mrt 2014
voorstellen Algemeen : 1 02 nov 2011
kpn internet mobiel prepaid-simcards doen het niet KPN Mobiel Storing : 1 16 jul 2011
internet en tv doen het niet Algemeen : 2 01 mei 2011
Wat te doen met Experia box en Interactive TV box? Eigen netwerk : 2 05 dec 2010
Advertentie